-
Reklāma pašnodarbinātajiem
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
2. | Preces apraksts | 6 |
2.1. | Produkcijas raksturojums | 6 |
2.2. | Pakalpojuma raksturojums | 6 |
3. | Tirgus analīze | 7 |
3.1. | Pakalpojuma nepieciešamība | 7 |
3.2. | Mērķa tirgus | 7 |
3.3. | Konkurence | 8 |
3.4. | Produkciju priekšrocības | 8 |
3.5. | SVID analīze | 9 |
4. | Mārketings | 10 |
4.1. | Reklāmu pasākumu plāns | 10 |
4.2. | Cenu politika | 11 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 12 |
5.1. | Uzņēmuma vadība | 13 |
6. | Riska faktoru analīze | 14 |
7. | Finanšu informācija | 15 |
7.1. | Produkcijas apjoms un plānotie ieņēmumi | 15 |
7.2. | Mainīgās izmaksas | 15 |
7.3. | Pastāvīgās izmaksas | 15 |
7.4. | Nodokļu aprēķins | 16 |
7.5. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 16 |
7.6. | Naudas plūsmas grafiks | 17 |
7.7. | Uzņēmuma bilance | 18 |
Uzņēmums „ADelicious” tiek veidots, lai radītu darbavietas uzņēmuma pašnodarbinātajām personām, Artai Kronbergai un Ilzei Kuciņai, un sekmīgas darbības rezultātā uzņēmumu paplašināt nodrošinot darbu vēl citiem cilvēkiem. Plānota pakāpeniska attīstība vadoties pēc iespējām sniegt un realizēt pakalpojumu.
Reklāma ir ļoti svarīga katram pašnodarbinātajam un mazajam uzņēmumam, un svarīgi, lai šī reklāma būtu laba, bet vēl svarīgāk, lai šī reklāma būtu izdevīga. Šī brīža Latvijas uzņēmumi, kas nodarbojas ar reklāmas sniegšanu pārsvarā koncentrējas uz lielajiem uzņēmumiem, toties mazie uzņēmumi un pašnodarbinātie to nespēj atļauties.
Laba reklāma uzņēmumam var nodrošināt klientu pieplūdumu un tā saražotās preces vai sniegtā pakalpojuma patēriņu un pieprasījumu. Kas ir svarīgi jebkuram uzņēmumam gan lielam, gan mazam.
Potenciālie klienti būs gan mazie uzņēmumi, gan pašnodarbinātie, kas ražo kādu preci vai sniedz pakalpojumu. Latvijā ir ļoti daudz mazo uzņēmumu par kuriem mēs nemaz nezinām, mūsu uzņēmums varēs sniegti publicitāti un atpazīstamību šiem uzņēmumiem, kā arī „ADelicious” mājas lapā būs pieejams uzņēmuma klientu saraksts ar konspektīvu informāciju par uzņēmumu darbību un produkciju, kā arī kontaktinformācija.
Sākumā uzņēmums plāno koncentrēties uz Zemgales tirgu, jo Zemgalē vēl nav neviena reklāmveidotāju uzņēmuma, kas koncentrētos mazajiem uzņēmumiem un pašnodarbinātajiem. Plānojot pakāpenisku attīstību ar laiku uzņēmums varētu darboties visā Latvijas teritorijā.…
- Biznesa plāns
- Reklāma pašnodarbinātajiem
- SMF "Mēbeļu dizains"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SMF "Mēbeļu dizains"
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school13
-
SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
Business Plans for secondary school13
-
ZS "Blā..."
Business Plans for secondary school20
-
SIA "Kino - cafe"
Business Plans for secondary school16