-
Restorāns "Pie hercoga Jēkaba"
Business Plans21 Marketing, Advertising, Economics, Tourism, Traveling
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
1.1. | Informācija par uzņēmumu un tā vadību | 5 |
1.2. | Pakalpojuma apraksts | 10 |
1.3. | Tirgzinības plāns | 11 |
1.3.1. | Virzīšana | 11 |
1.3.2. | Cenu stratēģija | 12 |
1.3.3. | Atrašanās vieta | 12 |
1.3.4. | Konkurenti | 13 |
1.3.5. | Tirgus segmentēšana | 13 |
1.3.6. | Pretkrīzes stratēģija tirgus izmaiņu gadījumā | 14 |
1.3.7. | SVID analīze | 15 |
1.4. | Problēmas un riski | 16 |
1.5. | Projekta īstenošanas grafiks | 16 |
2. | Finanšu aprēķins | 17 |
2.1. | Investīcijas un to avoti | 17 |
2.2. | Naudas plūsmas plāns | 18 |
2.3. | Bilance | 21 |
2.4. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 21 |
2.5. | Finanšu rādītāju novērtējums | 22 |
Pielikumi | 23 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir izveidot restorānu ar labu slavu un imidžu Nīderlandē – Amsterdamā, pie restorāna vasarā izbūvēt bērnu atrakcijas parku, atbalstīt vietējos lauksaimniekus, maksimāli iegadājoties nepieciešamos produktus no nīderlandiešu zemniekiem, turpmāko gadu laikā paplašināt uzņēmumu, izveidojot vēl vismaz vienu jaunu restorānu kādā no citām Nīderlandes pilsētām. Uzņēmuma taktiskie mērķi ir piedāvāt konkurētspējīgas cenas, vienlaicīgi gūstot peļņu, iegūt plašu, uzticamu klientu loku, izpētīt konkurentu cenas, pakalpojumu klāstu.
SIA “Pie Hercoga Jēkaba” piedāvā sadarbību Nīderlandes uzņēmējiem uz franšīzes līguma pamata, kurš tiks slēgts uz nenoteiktu laiku. Franšīzes devējs katru gadu no franšīzes ņēmēja ienākumiem saņems 10%. Pamata izvēle ir Nīderlande, jo šajā valstī ir ļoti attīstīts pakalpojuma sektors. Tā kā šeit ir daudzu pasaules valstu virtuves, tad noteikti iedzīvotāji un tūristi būs pieraduši pie jauniem un interesantiem ēdieniem.
Franšīzes ņēmējs uzņemas daļēju atbildību par projekta izmaksām un dokumentu nokārtošanu, jo nīderlandiešu uzņēmējs labi pārzina šo tirgu un nodokļu sistēmu.
Komunikāciju pasākumu komplekss ietver dažāda veida reklāmas, sabiedrisko attiecību veidošanu un noieta veicināšanu.
Restorāns piedāvās ēdināšanas pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām. Cenu stratēģija paredz cenu paaugstinājumu pieprasījuma palielinājuma gadījumā.
Restorānam konkurence ir ļoti liela, jo tas atradīsies Amsterdamas centrā, kur līdzās ir daudz internacionālu ēdināšanas iestāžu.
Franšīzes devējs atpelna ieguldīto naudu investīcijās pēc trijiem gadiem.
. Uzņēmuma raksturojums
1.1. Informācija par uzņēmumu un tā vadību
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus . Uzņēmuma juridiskā adrese ir Krasta iela 76, Rīga, LV-1019, Latvija. Uzņēmuma dibinātāji ir divas fiziskas personas: Madara Saldeniece, Ilze Simaškina. Uzņemuma sākuma kapitāls ir 30000 eiro. Kapitāldaļu sadalījums ir proporcionāli uz pusēm – 15000 eiro katram uzņēmuma dibinatājam. 1994. gadā tika izveidota restorānu ķēde Latvijā – Liepaja, Ventspils, Valmiera, Rīga. …
darbā ir apkota visa nepieciešamā informācija, lai veiksmīgi varētu darboties latviešu tradicionālais testorāns Nīderlandē uz Frančīzes līguma pamata!
- Biznesa plāns tūrisma aģentūrai
-
Restorāns "Pie hercoga Jēkaba"
Business Plans21 Marketing, Advertising, Economics, Tourism, Traveling
- SIA AAB biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Atpūtas centrs "Efeja"
Business Plans for university17
-
Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
Business Plans for university73
-
Biznesa plāns viesu namam
Business Plans for university22
Evaluated! -
SIA "Viesturi"
Business Plans for university55
-
Restorāns "Devītais vilnis"
Business Plans for university44