-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ShineOnTime"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Produkta raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
2.1. | Vispārēja informācija par komercsabiedrību | 7 |
2.2. | Uzņēmuma idejas rašanās | 7 |
2.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 8 |
2.4. | Nozares raksturojums | 9 |
3. | Uzņēmuma darbība | 12 |
3.1. | Uzņēmuma darbības modelis | 12 |
3.2. | Uzņēmuma vadība un personāls | 16 |
4. | Tirgus izpēte un analīze | 18 |
4.1. | Patērētāju un mērķa tirgus analīze | 18 |
4.2. | Konkurentu analīze | 20 |
5. | Komercsabiedrības SVID (SWOT) analīze | 23 |
6. | Mārketinga plāns | 26 |
7. | Riska faktoru analīze | 27 |
8. | Informācija par finansēm | 30 |
9. | Plānoto rezultātu novērtējums | 33 |
Izmantotā literatūra | 34 | |
Pielikums | 35 |
MĀRKETINGA PLĀNS
Uzņēmums ShineOnTime veidojot savu mārketinga plānu pievērš uzmanību dažādiem faktoriem - cena, uzņēmuma atrašanās vieta, reklāma, tirdzniecības pārstāvji, dalība izstādēs, tirdzniecības akcijas, atlaižu politika u.c. mārketinga aktivitātes.
Produkta izplatīšana: Klients var pasūtīt savu vesti interneta mājas lapā www.shineontime.lv , tāpēc ir izstrādāts laika plānojums, lai klienti būtu informēti kādā laika periodā saņems savu pasūtījumu. Kā papildus vieta, kur varēs iegādāties un apskatīt preci būs tirdziņā Kalnciema kvartālā un “DesignIsle 2017”.
Produkta cena EUR: 6.06 (vestes pašizmaksa balstoties tikai uz izejmateriāliem) + 10.00 (PEĻŅA)
Uzņēmuma cenu politika ir būtisks elements tirgus stratēģijā. No produkta cenas ir atkarīga tirgus daļas iekārošana. Uzņēmums produkta cenu veido tādu, lai ienākumi segtu visus izdevumus un varētu gūt maksimālu peļņu. ShineOnTime uzņēmumā cena ir viens no svarīgākajiem kvalitātes rādītājiem, ieņēmumu vistiešākais ietekmētājs un viens no konkurences līdzekļiem. ShineOnTime uzņēmums sava produkta cenu nosaka balstoties uz izejvielu izmaksām, neaizmirstot par pieprasījumu, konkurenci un darba samaksu, atrodot vidusceļu, lai būtu apmierināts gan klients, gan uzņēmums. Uzņēmuma noteiktās cenas nepārsniedz konkurentu cenas.
Preces realizācijas stimulēšanas veidi:
Kalnciema kvartāla tirdziņā atnesot savu veco gaismu atstarojošo vesti un nododot to, būs iespēja saņemt atlaižu kuponu 10% vērtībā jaunas ShineOnTime atstarojošas vestes iegādei.
ShineOnTime izveidotajā Facebook.com lapā būs iespēja piedalīties konkursos, kuros būs iespēja laimēt vērtīgas balvas.…
Uzņēmuma pilns nosaukums ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “ShineOnTime”. Uzņēmuma dibinātāja un vadītāja ir Kristiāna Kiesnere. Savu darbību tas uzsāks Mārupē, Zīraku ielā 10/1, dibinātājas privātīpašumā, kas ir atbilstoši iekārtots produkta ražošanas uzsākšanai. Gaismu atstarojošā veste diennakts tumšajā laikā kļūst nepieciešama drošības nolūkos. Uzņēmuma ShineOnTime piedāvātās vestes pilda pēc likuma noteiktās funkcijas un ir veidotas pēc jaunākajām modes tendencēm ar oriģinalitātes pieskaņu dizainā. Atšķirībā no konkurentiem, tās ir iespējams kombinēt kopā ar ikdienas apģērbu, pēc katra individuālā stila un vēlmēm. Galvenie uzņēmuma konkurenti ir uzņēmumi ZIB*, kas tirgo atstarojošas vestes, kas ir digitāli apdrukātas, cenā - 35 EUR un Reflect, kas tirgo adītas atstarojošas drēbes un aksesuārus, cenā no 40 EUR līdz 104 EUR.
PDF formāts. Koledžas darbs.
- Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ShineOnTime"
- SIA "Afrodīte"
- SIA "Atpūtas bāze"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Atpūtas bāze"
Business Plans for secondary school29
TOP 100 -
SIA "Afrodīte"
Business Plans for secondary school32
Evaluated! -
Biznesa plāna projekts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "Koki"
Business Plans for secondary school4
-
Biznesa plāns skolēnu mācību firmai SIA "LEA"
Business Plans for secondary school16
-
Skolēnu mācību firmaSIA "Gaismeklis”
Business Plans for secondary school25