Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:134697
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.4  Uzņēmuma kapitāls    6
1.2  Uzņēmuma pamatdarbība    7
1.3  Uzņēmuma papilddarbība    7
1.4  Uzņēmuma vēsture    7
1.5  Uzņēmuma misija    7
1.6  Uzņēmuma mērķi    8
1.6.1  Stratēģiskie    8
1.6.2  Taktiskie    8
1.6.3  Operatīvie    8
1.7  Īpašuma tiesības    9
1.8  Uzņēmuma finansu vajadzības    9
2.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns, vadība un nodarbinātās personas    10
2.1  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    10
2.2  Uzņēmumā izmantojamie resursi    11
2.3  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    11
2.3.1  Pamatlīdzekļi    11
2.3.2  Apgrozāmie līdzekļi    12
2.4  Sagādes procesa raksturojums    12
2.5  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    13
2.6  Vadītāju funkcijas un atbildība    13
2.7  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    17
2.7.1  Darbinieku štatu saraksts    17
2.7.2  Atalgojums un motivācija    17
3.  Piedāvātais produkts, tā raksturojums    19
3.1  Uzņēmuma produkta raksturojums    19
3.2  Produkta klasifikācija    19
3.2.1  Pakalpojumi    19
3.2.2  Preces    20
3.3  Produktu sortiments un to raksturojums    20
3.4  Produkta kvalitāte    21
3.5  Pakalpojuma dzīves cikls    21
4.  Mārketinga plāns    23
4.1  Tirgus vispārējs raksturojums    23
4.2  Tirgus rādītāji    23
4.2.1  Makroekonomiskie    23
4.2.2  Mikroekonomiskie    24
4.2.3  Tirgus lielums    25
4.3  Mērķa tirgus raksturojums    25
4.4  Konkurentu analīze    26
4.5  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    27
4.6  Uzņēmuma cenu politika    27
4.7  Preču realizācijas kanālu raksturojums    28
4.8  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    28
4.8.1  Reklāma    28
4.8.2  Sabiedriskā viedokļa veidošana    29
5.  Risks un problēmas    30
5.1  Riska veidi    30
5.2  Problēmas    32
5.2.1  Konkurentu skaita pieaugums    32
5.2.2  Zaudējumi    32
5.2.3  Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma    32
6.  Finansu plāns    33
6.1  Kredīta atmaksa    33
6.2  Peļņas un zaudējumu aprēķins    33
6.3  Uzņēmuma bilance    34
6.4  Naudas līdzekļu apgrozījums    34
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikumi    37
Extract

Veicot tirgus izpēti, tika secināts, ka Rīgā nav tūrisma firmu, kas apmierinātu gan vietējo iedzīvotāju, gan ārzemju iebraucēju vēlmes pēc ceļošanas ar gaisa tramvaju. Tā kā pieaug iedzīvotāju dzīves līmenis un ieceļotāju skaits, tad radās ideja izstrādāt gaisa tramvaja maršrutu pār Rīgu, atvērt uzņēmumu un piedāvāt šo pakalpojumu gan vietējiem, gan ārvalstu tūristiem.
Tūrisma aģentūras pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Aircamp”. Uzņēmumam ir astoņi dibinātāji, kuri ar saviem naudas un mantiskajiem ieguldījumiem nodrošina sākumkapitālu 20000 Ls apmērā. Lai uzņēmums uzsāktu veiksmīgu komercdarbību, ir nepieciešams ilgtermiņa aizņēmums no bankas 10000Ls apmērā apgrozāmo līdzekļu un pamatlīdzekļu iegādei.
SIA „Aircamp” nodarbosies ar braucienu organizēšanu, sadarbojoties ar klientiem un tūrisma aģentūrām Rīgā un pasaulē. Piedāvās saviem klientiem arī iegādāties suvenīrus, kartes un ceļvežus. Firma ik brīdi rūpēsies, lai klienti varētu patīkami pavadīt savu laiku. Apmeklētājiem tiks nodrošināta laipna un cieņas pilna apkalpošana.
Konkurentu loma uzņēmuma attīstībā nav īpaši liela, jo Rīgā nav tūrisma aģentūru, kas piedāvā braucienus ar gaisa tramvaju. SIA „Aircamp” lielākā daļa mikro- un makro faktoru ir labvēlīgi, taču tos jāprot veiksmīgi izmantot. Mērķa tirgus ir visai plašs, potenciālo klientu galvenais vienojošais faktors ir tas, ka viņi kā izklaidi izvēlas interesantākus un neparastākus tūrisma objektu apskatīšanas veidus. SIA „Aircamp” svarīgākais uzdevums atrodoties pilnīgas konkurences apstākļos būs pakalpojumu un preču pastāvīgas konkurētspējas uzturēšanu. Ar to varēs radīt un nostiprināt savu reputāciju un prestižu.
Uzņēmums izvēlas „krējuma nosmelšanas” cenu politiku, lai veiksmīgi varētu ieiet tirgū. Tā kā uzņēmums ir jauns, tad mārketinga stratēģijas pamatā tiek likta intensitāte, kas ir svarīgi piesaistot potenciālos klientus un priekšnosacījums uzņēmuma sekmīgā darbībā, spējot segt savas saistības pret kreditoriem un gūt peļņu.
SIA „Aircamp” telpas atrodas Rīgā, Stabu ielā 17, bet tramvaja maršruts iet pāri Daugavai un Vecrīgai, kur atrodas visbiežāk apskatītie tūrisma objekti, tādēļ dotajai atrašanās vietai ir daudz priekšrocību. Tramvaja galapunkts atradīsies pilsētas centrā, labi redzamā vietā, ērta piebraukšana un autotransporta novietošana. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1221770
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register