Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:607306
 
Evaluation:
Published: 26.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    3
2.  Mārketinga stratēģija    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas plānošana    5
2.2.  Mārketinga stratēģijas plānošana SIA „Akords”    9
3.  Kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze    10
3.1.  Situācijas analīze    10
3.1.1.  SIA „Akords” SWOT analīze    10
3.2.  Iekšējie resursi    11
3.2.2.  Ārējie resursi    14
3.3.  SIA „Akords” tendenču analīze    15
3.3.1.  Konkurences analīze    15
4.  Mārketinga un tirgus pētījumi    20
4.1.  Problēmu pētījumi    20
4.2.  Aptaujas    20
Extract

Mūsdienu ekonomiskajā situācijā tirgū visu nosaka pieprasījums un piedāvājums. Galvenais ir klients un viņa vēlmes. Un šādā situācijā ir nepieciešams mārketinga teorijas ieviest dzīvē, jo tieši mārketings palīdz izzināt klientu vēlmes, izvēlēties pareizo tirgus darbības stratēģiju. Šobrīd mārketings ir kļuvis par neatņemamu uzņēmējdarbības sastāvdaļu. Lai mārketinga metodes veiksmīgi realizētos, ir jāzina un pareizi jāpielieto pētījumu metodes, ekonomiskās analīzes, statistiskās analīzes, statistikas datus par pētāmo sfēru.
Mārketings ir uzņēmuma funkciju un procesu kopums, kas rada, komunicē un piegādā vērtību klientiem un kas vada attiecības ar klientiem, sniedzot labumu uzņēmumam un visiem, kas ar to ir saistīts.
Mārketinga viena no pamatidejām ir saskaņot uzņēmuma iespējas un klienta vēlmes, lai sasniegtu abu pušu mērķus. Mārketingam ir liela loma komercdarbībā. Tā ir vadības funkcija, kura ir nopietni jāuzrauga un jāplāno.
Uzņēmuma mārketinga efektivitātes novērtēšanā ir svarīgi elementi:
Atpazīstamība (zīmola atpazīstamība tirgū);
Emocijas vai simpātijas (patērētāju attieksme pret zīmolu);
Jaunumi (jaunas aktivitātes tirgū);
Aktivizācija (tūlītēja pirkuma vai lietošanas veicināšana);
Lojalitāte (attiecību veidošana ar klientiem);
Pieredze (produktu lietošanas un iepazīšanas veicināšana);
Zīmols.
„SIA „Akords” mārketinga plāns” ir sagatavots ar mērķi izvirzīt SIA „Akords” par tirgus līderi Liepājā sabiedriskās ēdināšanas un izklaides jomā, kā arī veicināt uzņēmuma produkcijas noietu, attīstīt pārdošanas kanālus un maksimizēt uzņēmuma peļņu, izmantojot mārketinga instrumentus un tirgus analīzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register