-
SIA "Astra"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 4 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 4 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiska adrese | 4 |
1.1.4. | Uzņēmuma kapitāls | 4 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 4 |
1.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 4 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 5 |
1.5. | Uzņēmuma misija | 5 |
1.6. | Uzņēmuma mērķi | 5 |
1.6.1. | Stratēģiskie | 5 |
1.6.2. | Taktiskie | 5 |
1.6.3. | Operatīvie | 5 |
1.7. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 6 |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 9 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojums | 9 |
2.2. | Produkta sortiments un raksturojums | 9 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 11 |
2.4. | Preces /pakalpojumu dzīves cikls | 11 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Nozares vispārējs raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 12 |
3.3. | Uzņēmuma gaidāmas pozīcijas tirgū, SVID analīze | 14 |
3.3.2. | Konkurentu cenu politika | 13 |
3.3. | Konkurentu analīze | 13 |
3.3.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 13 |
4.nodaļa. | Marketinga stratēģija | 14 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 14 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 14 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 14 |
4.3.1. | Reklāma | 14 |
4.3.2. | Sabiedriska viedokļa veidošana | 15 |
5.nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | ................................15 |
5.1. | Atrašanas vietas raksturojums | 15 |
5.2. | Uzņēmuma izmantojamie resursi | 15 |
5.3. | Uznēmuma pamatlīdzekli un apgrozāmie līdzekli | 15 |
6.nodala. | Uzņēmuma vadība | 15 |
6.1U. | zņēmuma vadības organizācijas struktūra | 15 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 15 |
7.nodaļa. | Problēmas un riski | 16 |
7.1. | Riska veidi | 16 |
Veikals SIA “ASTRA” ir jauns uzņēmums, kurš sāks strādāt. Šajā biznesa plānā ir redzams, ka veikals būs perspektīvs un radīs labus rezultātus.
Laba, liela telpa, laipni un profesionāli darbinieki, kvalitatīva produkcija, piemērotas cenas, laba klientu informēšana ar reklāmu palīdzību - gaidāms, ka tas viss piesaistīs daudz klientu.
Pateicoties Latvijas iestāšanai ES veikalu nozare sāka ātri attīstīties, un tas arī varētu palīdzēt mūsu veikalam.
SIA “ASTRA” biznesa plānā ir radīti: pilna informācija par uzņēmumu, pilns preces un pakalpojumu raksturojums, cenas politika, kredīta atmaksāšanas plāns un vispār uzņēmuma finansēšana.
Arī ir dots konkurentu un to darbības apraksts. Visi uzņēmuma mīnusi un plusi, ka arī risku iespējas un to risināšanas metodes. Radīta uzņēmuma peļņa, bilance un zaudējumu aprēķins.
Parādītas vēl veikala attīstības tendences uz nākotni. Galvenāka uzņēmuma tendence – vairāku klientu piesaistīšana, kas dod iespēju labākai attīstīšanai tuvākajā nākotnē, iegūt stabilu vietu ekonomikā un atvērt jaunus veikalus, piedāvājot vairāk darba vietas.
Plāna īstenošanai ir paredzēts paņemt kredītu 45000 Ls Hansabankā, uz 5 gadiem.
1.1Pamatinformācija par uzņēmumu.
1.Uzņēmējsabiedrības pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Astra”.
2.Uzņēmējsabiedrības reģistrācija LR Uzņēmumu reģistrā – Nr. 010415911, reģistrācijas datums – 24.03.07
3.Uzņēmējdarbības juridiskā adrese – Rozenberga iela 70, Rīga, LV-1013, Latvija, tālr. 25488484
4.Uzņēmējdarbības norēķinu konts bankā – eiro konta Nr. 002267420, Hansa Bankas pilsētas pārvalde (Balasta dambis 1a, Rīga, LV-1048, Latvija), bankas kods HABALV22.…
Veikals SIA “ASTRA” ir jauns uzņēmums, kurš sāks strādāt. Šajā biznesa plānā ir redzams, ka veikals būs perspektīvs un radīs labus rezultātus. Laba, liela telpa, laipni un profesionāli darbinieki, kvalitatīva produkcija, piemērotas cenas, laba klientu informēšana ar reklāmu palīdzību - gaidāms, ka tas viss piesaistīs daudz klientu. Pateicoties Latvijas iestāšanai ES veikalu nozare sāka ātri attīstīties, un tas arī varētu palīdzēt mūsu veikalam. SIA “ASTRA” biznesa plānā ir radīti: pilna informācija par uzņēmumu, pilns preces un pakalpojumu raksturojums, cenas politika, kredīta atmaksāšanas plāns un vispār uzņēmuma finansēšana. Arī ir dots konkurentu un to darbības apraksts. Visi uzņēmuma mīnusi un plusi, ka arī risku iespējas un to risināšanas metodes. Radīta uzņēmuma peļņa, bilance un zaudējumu aprēķins. Parādītas vēl veikala attīstības tendences uz nākotni. Galvenāka uzņēmuma tendence – vairāku klientu piesaistīšana, kas dod iespēju labākai attīstīšanai tuvākajā nākotnē, iegūt stabilu vietu ekonomikā un atvērt jaunus veikalus, piedāvājot vairāk darba vietas. Plāna īstenošanai ir paredzēts paņemt kredītu 45000 Ls Hansabankā, uz 5 gadiem.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university21