Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230354
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Uzņēmuma vadība    7
4.  Pakalpojumu raksturojums    9
5.  Tirgus analīze    10
6.  Mārketinga stratēģija    12
Extract

SIA “BON APETITO ” ir reģistrēta uzņēmumu reģistrā 2003.gadā 27.novembrī.
Tā ir jaundibināts uzņēmums, bet tā darbinieki ir iepriekš darbojušies dažos uzņēmumos.
Uzņēmuma vadošie darbinieki apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā. Viņu profesionālās iemaņas atbilst ieņemamajiem amatiem.
SIA “BON APETITO ” galvenais virziens ir sameklēt savu vietu pārtikas biznesā, piedāvāt cilvēkiem labus, kvalitatīvus un garšīgus ēdienus.
Rēzeknē eksistē daži restorāni, bāri un kafejnīcas, bet tiem ir pārāk šaura specializācija. Uzņēmumā telpās būs ļoti gaumīgi un skaisti iekārtotas, un piesaistīs klientus ar savu izskatu un garšīgiem ēdieniem.
Bārā tiek uzstādīti biljarda galdi, biljardu spēle kļuva ļoti populārā, tas ļauj klientiem ar prieku pavadīt brīvo laiku spēlējot un atputoties.
Uzņēmums piedāvās saviem klientiem arī tādu iespēju, kā piegādāt ēdienus pēc pasūtījuma, tur kur vēlās klients. Tā pagaidām ir ļoti svaiga un jauna iespēja Rēzeknes pārtikas tirgū.
Tā kā SIA “BON APETITO ” restorānu un kafejnīcas telpas ir diezgan lielas, tur var ierīkot visādus pasākumus un svinības.
Uzņēmuma konkurentiem ir liels potenciāls, jo tie jau paspēja iegūt savu tirgus daļu. Viņi jau paspēja izpētīt to darbību, protams arī iekāroja dažus pastāvīgus klientus.
Savā marketinga stratēģijā SIA “BON APETITO ” orientējās uz izvēlēta mērķa tirgus klientu vajadzību, vēlmju apmierināšanu. Uzņēmums jau pašā sākumā izmantos agresīvo stratēģiju, lai jau no paša sākuma piesaistītu klientu lielāku daļu. SIA “BON APETITO ” attīstības sākuma posms plānots uz 6 mēnešiem.
Lai uzņēmums varētu uzsākt savu aktīvo darbību, tam ir nepieciešams finansiālais atbalsts.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1217439
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register