-
SIA "Computerra"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma “Computerra” raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 5 |
3. | Pakalpojuma raksturojums | 8 |
4. | Apkārtējās vides novērtējums | 9 |
4.1. | SIA “Computerra” partneri un piegādātāji | 9 |
4.2. | SIA “Computerra” potenciālie pircēji | 9 |
4.3. | SIA “Computerra” konkurences analīze | 9 |
4.4. | Pārdošanas veicināšanas programma | 10 |
4.5. | SVID analīze | 10 |
4.6. | Finanšu aprēķini | 13 |
4.6.1. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 13 |
4.6.2. | Naudas plūsmas plāns | 14 |
4.6.3. | Beigu bilance | 15 |
4.7. | Ekonomiskie rādītāji | 16 |
4.7.1. | Likviditāte | 16 |
4.7.2. | Rentabilitāte | 16 |
4.7.3. | Aktivitāte | 16 |
4.7.4. | Maksātspēja | 16 |
Secinājumi | 17 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 17 |
Pēdējos gados Latvijas pakalpojumu tirgus ir sācis straujāk attīstīties, arī mazumtirdzniecības struktūrā pakāpeniski pieaug nepārtikas preču īpatsvars. Tas liecina, ka iedzīvotāji arvien lielāku savu naudas ienākumu daļu var novirzīt tādu preču iegādei kā, piemēram, datori un to komponentes.
Pašlaik mājsaimniecību rīcībā datoru skaits ir salīdzinoši neliels, 2005. gadā tikai 27% mājsaimniecību bija dators. Tikai aptuveni puse Latvijas uzņēmumu lieto datorus (49,9%). Datoru tirdzniecības uzņēmumam ir labas iespējas sadarbībai ar uzņēmumiem Latvijas tirgū, it īpaši Rīgā.
Ikgadu datortehnikas importa apjomi turpina palielināties (tas ir izskaidrojams ar nepieciešamību arvien vairāk tautsaimniecībā ieviest datorus un modernizēt programmatūru). Tas, ar aizvien pieaugošu datoru un to komponenšu noietu, padara šo biznesu aktuālu un ienesīgu.
Arī ārvalstu investoriem ir interese par šīs nozares attīstību Latvijā: pēdējo četru gadu laikā investīcijas augsto tehnoloģiju nozarēs pieauga vidēji gadā par 30% gadā. Neskatoties uz straujo investīciju pieaugumu, šīs nozares daļa kopējā ieguldījumu apjomā joprojām ir ļoti maza.
Latvija un Eiropas Savienība saskaņā ar “Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības programmu” atbalsta mazos un vidējus uzņēmumus, kas dod pamatotas cerības uz uzņēmējdarbību stimulējošu nodokļu politiku attiecībā pret MVU un citu atbalstu.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu, kas skar finansiālos jautājumus, mārketingu un izpētīt, vai reālos tirgus apstākļos būtu iespējams izveidot šāda veida vai līdzīgu uzņēmumu.
Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
Noformulēt uzņēmuma misiju un mērķus
Noteikt uzņēmuma iespējamu vietu tirgū;
Sastādīt uzņēmuma bilanci;
Novērtēt uzņēmuma konkurētspēju un situāciju tirgū;
Apkopot iegūto informāciju;
Izstrādāt uzņēmuma darbības stratēģiju nākotnē.
Noteiktais ierobežojums paredz, ka biznesa plāns ir jāizstrādā tikai pirmajam uzņēmuma darbības gadam.
Lai prognozētu un plānotu visus nepieciešamos rādītājus, tiek izmantoti dažādi informācijas avoti, proti, mācību literatūra, kā arī līdzšinējā pieredze. Studiju darbā tiek izmantota ekonomiski-matemātiskā un statistiskā metode, arī iegūtās zināšanas grāmatvedībā, lai sastādītu bilanci, rēķinātu pamatlīdzekļu nolietojumu utt.
Uzņēmums „Computerra” nodarbosies ar sekojošu produktu pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu:
Uzņēmuma pamatdarbība:
(52.45) Datoru tirdziecība;
(72.60) Pārējās ar datoriem saistītās darbības.
Uzņēmuma papilddarbība:
(72.10) Konsultēšana ar aparatūru saistītos jautājumos;
(72.20) Konsultēšana programmatūras jautājumos, programmēšana;
(72.30) Datu apstrāde
(72.50) Biroja tehnikas, grāmatvedības mašīnu un datoru remonts un ekspluatācija.…
Biznesa plāns datoru firmai "Computerra". atzīme 9.
- SIA "Computerra"
- SIA "Plastic"
-
Skaistumkopšanas salons
Business Plans32 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skaistumkopšanas salons
Business Plans for university32
-
SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated!