Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:843206
 
Evaluation:
Published: 12.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Dati par plānoto uzņēmumu    4
1.1  Nosaukums    4
1.2  Dibināšanas gads, reģistrācijas numurs, bankas rekvizīti    4
1.3  Juridiskā adrese, telefons, fakss, e-pasts    4
1.4  Plānotā uzņēmējdarbības vieta    4
1.5  Uzņēmuma īpašnieki un amatpersonas, personas kodi un dzīvesvietas adreses    4
1.6  Uzņēmuma darbības sfēra    4
1.7  Pamatkapitāla lielums un tā sadalījums starp dibinātājiem    5
1.8  Īpašumā esošs nekustamais īpašums, iekārtas vai tehnika    5
1.9  Finanšu rādītāji par iepriekšējiem gadiem - apgrozījums un peļņa    5
2.  Uzņēmuma apraksts    6
3.  Produkti    7
3.1  Produkta apraksts    7
3.2  Ar ko produkts piesaistīs pircējus?    7
3.3  Cenu noteikšanas principi    7
3.4  Sortimenta dažādošanas iespējas    7
4.  Klienti un tirgus situācija     8
4.1  Pieprasījums pēc produktiem un pakalpojumiem tirgū    8
4.2  Tirgus attīstības tendences un pieprasījuma prognozes    8
4.3  Potenciālie uzņēmuma klienti    8
4.4  Paredzētie ieņēmumi gada laikā    9
4.5  Faktori, kas liks klientiem izvēlēties šos produktus un pakalpojumus    9
4.6  Galvenie konkurētspēju noteicošie faktori    9
4.7  Klientu prasību un nestandarta pasūtījumu izpilde    9
4.8  Darbības efektivitātes un klientu apmierinātības novērtēšana    10
4.9  Prognozētais klientu skaits    10
5.  Konkurenti    11
5.1  Konkurences līmenis    11
5.2  Nozīmīgākie konkurenti, viņu produktu un pakalpojumu cenas un darbības metodes    11
6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    12
6.1  Reklāma    12
6.2  Kādas produkta/pakalpojuma īpašības tiks īpaši akcentētas    12
6.3  Realizācijas apjoma plāni    12
6.4  Iespējamās cenu izmaiņas    12
6.5  Produktu un pakalpojumu attīstība un uzlabošana    12
7.  Projekta realizācija    13
7.1  Projekta realizācijai nepieciešamie resursi    13
7.2  Apgrozījuma raksturs    13
7.3  Norēķini ar piegādātājiem    13
7.4  Norēķini ar pircējiem    13
7.5  Projekta realizācijas laika grafiks (1 mēnesis)    13
7.6  Aizdevuma mērķis    14
7.7  Kopējā projekta summa    14
7.8  Aizdevuma summas pamatojums    14
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    15
8.1  Organizācijas struktūra un personāls    15
8.2  Kā tiks noteikta darba alga    15
9.  Finanšu plāni    16
Extract

SIA „Eglītes” dibināta ar mērķi pārdot fiziskām un juridiskām personām ziemassvētku eglītes.
Izvēli par šo komercdarbības veidu noteica īpašumā esošais skujkoku mežs un tā teritoriālais izvietojums, tas ka katru gadu palielinās pieprasījums pēc ziemassvētku eglītēm.

SIA “Eglītes” pamatdarbība būs ziemassvētku eglīšu pārdošana fiziskām un juridiskām personām.
3.2 Ar ko produkts piesaistīs pircējus?
SIA „Eglītes” pārdos, piegādās un uzstādīs ziemassvētku eglītes par iedzīvotāju vidusslānim pieņemamu cenu.
3.3 Cenu noteikšanas principi
Cenas tiks noteiktas katram eglītes sugai, izmēram, tipam atsevišķi.
Ar mērķi piesaistīt vairāk pastāvīgo klientu tiks ieviestas atlaides un īpaši piedāvājumi lieliem iepirkumiem.
Cenu līmenis visiem produktiem būs zemāks vai vienāds ar tuvāko konkurentu piedāvātajām cenām. Uzņēmuma cenu stratēģija būs cenu konkurence.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1166582
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register