-
SIA "Jumprava"
Nr. | Chapter | Page. |
SIA „JUMPRAVA” RAKSTUROJUMS | ||
1. | SIA „JUMPRAVA” MISIJA MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS | |
2. | ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | |
2.1 | SIA „Jumprava” organizatoriskā struktūra | |
3. | ORGANIZĀCIJAS IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE | |
3.1 | Iekšējās vides analīze | |
3.2 | Ārējās vides analīze | |
3.3 | SIA „Jumprava” SVID analīze | |
4. | SIA „Jumprava” PLĀNU SISTĒMA | |
5. | SIA „Jumprava” DARBINIEKU MOTIVĀCIJA | |
6. | KONTROLE | |
7. | VADĪŠANAS STILS | |
8. | NEFORMĀLĀS GRUPAS ORGANIZĀCIJĀ | |
9. | ORGANIZĀCIJAS KULTŪRA | |
SECINĀJUMI | ||
PRIEKŠLIKUMI |
Iekšējā vide ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas veidojas tās menedžmenta darbības gala rezultātā. Šie savstarpēji saistīties faktori ir organizācijas struktūra, darbinieki, mērķi, menedžmenta darba stils, tehnoloģijas, kā arī kultūrvērtības.
Vadības darba stils ir demokrātisks, padotajiem ir tiesības konsultēties ar vadītāju un izteikt priekšlikumus. Uzņēmuma darbības pamatā ir darbinieku sadarbības veicināšana, lai ražīguma pilnveidošanas rezultātā sasniegtu uzstādītos mērķus.
Ražošanā ļoti svarīgs ir jaunāko tehnoloģiju pielietojums, kas izpaužas prasmju, zināšanu, informācijas un instrumentu savienojumā veidojot racionālu resursu pārveidošanu gatavā produktā. Visiem darbiniekiem tiek nodrošinātas nepieciešamās specifiskās iekārtas un instrumenti, lai sasniegtu maksimālu produkcijas sagatavošanas ātrumu.…
Uzņēmums SIA „Jumprava” tika nodibināts 2004. gadā kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Tās dibinātāji ir x un y. Uzņēmuma Jumprava galvenā vērtība ir kvalitāte un dizains. Ražojot savus velosipēdus uzņēmums Jumprava vienmēr izvēlās pašus kvalitatīvākos izejmateriālus un viskvalificētāko darbaspēku. Līdz 2004. gadam, kamēr uzņēmums Jumprava vēl nebija uzsācis savu darbību, Latvijā nebija pieejami vietējā ražojuma, kvalitatīvi un moderni velosipēdi, kas ir domāti dažāda vecuma cilvēkiem ar dažādām gaumēm. Tieši šī iemesla dēļ mūsu velosipēdi šo 7 gadu laikā ir kļuvuši tik pieprasīti vietējā tirgū. Taču ir novērojama tendence, ka ar piedalīšanos dažādās starptautiska līmeņa izstādēs par Jumprava velosipēdiem pastiprināti sāk interesēties arī ārvalstu uzņēmumi. Pateicoties savām modernajām tehnoloģijām un kvalificētajam darbaspēkam uzņēmums ir spējīgs sniegt saviem klientiem reizē gan ļoti ātru produkcijas izgatavošanu, gan kvalitāti, gan konkurētspējīgu cenu, kas ir ļoti svarīgi ņemot vērā pasaules ekonomisko situāciju. Uzņēmums Jumprava ar lepnumu var teikt, ka tieši mūsu darbinieki ir tie, kas dzīvē ievieš uzņēmuma pausto misiju (izvēlēties dabai draudzīgu pārvietošanās veidu) un dzīvo saskaņā ar to. Gandrīz visi 35 uzņēmuma darbinieki uz darbu izvēlas braukt tieši ar šo videi draudzīgo pārvietošanās veidu, velosipēdu. Uzņēmums ir nostiprinājis savas pozīcijas Latvijas tirgū un var lepoties ar vadošā velosipēdu ražotāja titulu Latvijā. Taču šo gadu gaitā uzkrātā pieredze un zināšanas ir devušas pārliecību, ka uzņēmuma ražotā produkcija var būt konkurētspējīga arī ārvalstu tirgū. Un līdz ar to ne uzņēmumam, ne tā vadībai nav domas apstāties pie sasniegtajiem rezultātiem, bet turpināt augt un attīstīties arī ārvalstu tirgos.
- Estētikas centrs "Viva"
- SIA "Filma"
- SIA "Jumprava"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Filma"
Business Plans for secondary school11
-
Estētikas centrs "Viva"
Business Plans for secondary school11
-
IU "MP3"
Business Plans for secondary school23
-
SIA “Dzeltenā tomātu ņamma”
Business Plans for secondary school11
Evaluated! -
Atpūtas bāze
Business Plans for secondary school20