-
SIA „KeraPLUS”
Nr. | Chapter | Page. |
1.nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Piedāvātais produkts | 4 |
1.3. | Darbības koncepcija | 5 |
2. | Tirgus analīze | 7 |
2.1. | Tirgus tendences un tirgus segmenta definīcija | 7 |
2.2. | Konkurentu analīze | 9 |
3. | Mārketinga stratēģija | 10 |
3.1. | Preces realizācijas kanāli | 10 |
3.2. | Cenu veidošana | 11 |
3.3. | Sortimenta cenas | 11 |
3.4. | Kā iekarot tirgu? | 16 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšana | 17 |
4.1. | Izvietojums | 17 |
4.2. | Telpas un iekārtas | 17 |
4.3. | Sagādes un realizācijas process | 19 |
5. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 20 |
5.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 20 |
6. | Risks un apdrošināšana | 22 |
7. | Finanšu informācija | 25 |
7.1. | Naudas plūsma | 25 |
7.2. | Izmaksu plāns | 27 |
7.3. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 28 |
7.4. | Uzņēmuma ienākuma nodokļa (UIN) kalkulācija | 29 |
7.5. | Kritiskais punkts. Bezzaudējumu grafiks | 30 |
7.6. | Beigu bilance | 31 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “KeraPLUS” nodarbojas ar sadzīves un dekoratīvās keramikas izstrādāšanu un realizēšanu. Uzņēmējsabiedrība tiks reģistrēta LR uzņēmumu reģistrā 2001. gada 20. decembrī, juridiskā adrese - Garozas iela 1, Rīga, LV 1004, Latvija. Sabiedrības norēķinu konts bankā - 377071553 - A/s “Saules Banka”. SIA “KeraPLUS” īrēs pilsētas pašvaldības ēku. Šajā ēkā ietilps keramikas izgatavošanas cehs, administrācijas ofiss un sanitārās telpas. Uzņēmumā strādā 14 cilvēki, ieskaitot dibinātāju, jo SIA “KeraPLUS” ir viena īpašnieka uzņēmums.
Savas produkcijas realizācijai SIA īrē tirdzniecības boksu Rīgas Centrālajā tirgū un izmanto starpniekus. Starpnieku lomās ir veikali “Mols”, “Sakta” un “Dole”, ar kuriem ir noslēgti līgumi. Produkcija ir orientēta dažādu ienākuma līmeņu cilvēkiem, īpašs akcents ir izdarīts vidēja ienākuma pircējiem ar ikmēneša algu ap Ls 180. Prakse rāda, ka šajā jomā SIA “KeraPLUS” īpaši lielu konkurentu nav, jo vienīgais tāda līmeņa konkurents “Latvijas Keramika” atrodas bankrota stadijā. Pēc pirmā darba gada SIA “KeraPLUS” ir diezgan labi rezultāti: uzņēmuma peļņa sastāda Ls 9493. Analizējot bezzaudējuma grafiku, varam secināt, ka uzņēmumam ir rezerve Ls 38000 apmērā, t.i., uzņēmums var strādāt ar apgrozījumu mazāk nekā Ls 98052, bet ne mazāk par Ls 60000. Kapitāla atpirkšanas laiks uzņēmumam ir ap 2 gadiem, kas mūsu apstākļos nav nemaz tik slikti. Kapitāla rentabilitāte - 32 santīmi uz 1 ieguldīto latu. Protams, tā varētu būt lielāka, bet ekonomiskās situācijas dēļ uzņēmums nevar atļauties lielus uzcenojumus, jo prece netiks izpārdota.
SIA “KeraPLUS” perspektīvā domā atvērt savu “Mākslas keramikas salonu”, kur pircēji varētu iegādāties gan ikdienas preces - krūzes, vāzes, gan ekskluzīvus dekoratīvos mākslas izstrādājumus. Tur arī tiks piedāvāti mākslinieku pakalpojumi, piemēram: klients vēlas, lai uz šķīvja būtu viņa vai viņa radinieka portrets - viņš atnes nepieciešamo fotogrāfiju un māksliniece - keramiste zīmē to uz šķīvja. Tā ir lieliska dāvana ar garantiju, ka otra tieši tāda eksemplāra nav. Pastāv arī doma eksportēt savu produkciju uz Rietumeiropu, bet tā ir tālākā perspektīva. SIA “KeraPLUS” mērķis ir veicināt sabiedrības estētisko izpratni, apvienojot savos izstrādājumos latviešu tautiskos motīvus un modes tendences, izmantot dabas materiālus, un, protams, veicot efektīvu uzņēmējdarbību, gūt peļņu.
…
Biznesa plāns. Pilns saturs kopā ar pilnu finansu daļu (sākuma, beigu bilances, peļņa vai zaudējumi, naudas plūsma, kritiska un bezzaudējumu punkta apreķināšana).
- SIA "Plastic"
- SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
- SIA „KeraPLUS”
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university21