-
SIA "LatDat"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1 | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2 | Uzņēmuma mērķi un misija | 4 |
2. | Izstrādājumi un pakalpojumi | 6 |
3. | Realizācijas tirgus | 9 |
3.1 | Vispārējs tirgus raksturojums | 9 |
3.2 | Realizācijas apjoms | 10 |
3.3 | Konkurenti | 10 |
4. | Mārketinga plāns | 12 |
4.1 | Mārketinga mērķi un stratēģija | 12 |
4.2 | Realizācijas stimulēšana | 12 |
5. | Ražošanas darbības plāns | 14 |
6. | Vadības organizācija | 15 |
6.1 | Vadības organizatoriskā struktūra | 15 |
6.2 | Personāls | 15 |
7. | Kapitāls | 18 |
8. | Finansu plāns | 19 |
8.1 | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 19 |
8.2 | Bilance | 21 |
8.3 | Naudas plūsma | 22 |
9. | Problēmas un riski | 23 |
Biznesa plāns izstrādāts ar mērķi pamatot uzņēmuma saimniecisko darbību tuvākajiem 4 – 5 gadiem.
Plāns paredzēts uzņēmuma vadībai, lai pamatotu uzņēmuma SIA „LATDAT” (saīsinājums no Latvijas Datortehnika) spēju veikt paplašināšanos un atvērt jaunu veikalu Matīsa ielā 79.
LATDAT sekmīgi sāks darboties - 2004.gada 20.novembrī, ar pamatkapitālu 15 000 Ls. Uzņēmumu vada viens no tā īpašniekiem – Aivars Bērziņš, otrs īpašnieks – Toms |Ābelis, uzņēmumā darbojas kā grāmatvedis.
LATDAT tiks dibināta ar mērķi piedāvāt cilvēkiem ar nelieliem un vidējiem ienākumiem iegādāties sev nepieciešamo datortehniku.
LATDAT mērķa tirgus ir iedzīvotāji vecumā no 18 – 40 gadiem ar vidēju ienākumu līmeni, uzmanību pievēršot ģimenēm ar pusaudžiem.
Papildus tiešajai tirdzniecībai, apgrozījums tiek palielināts ar piedalīšanos konkursos un tirdzniecību internetā. Kā arī tiek pielietotas dažādas stimulācijas metodes, lai piesaistot uzmanību palielinātu preču noietu.…
ļoti labs biznesa plaans par datortehniku saturs: Kopsavilkums _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 3 1. Vispārējs uzņēmuma raksturojums 1.1 Pamatinformācija par uzņēmumu _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 4 1.2 Uzņēmuma mērķi un misija _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 4 2. Izstrādājumi un pakalpojumi _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 6 3. Realizācijas tirgus 3.1 Vispārējs tirgus raksturojums _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 9 3.2 Realizācijas apjoms _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 10 3.3 Konkurenti _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 10 4. Mārketinga plāns 4.1 Mārketinga mērķi un stratēģija _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 12 4.2 Realizācijas stimulēšana _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 12 5. Ražošanas darbības plāns _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 14 6. Vadības organizācija 6.1 Vadības organizatoriskā struktūra _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 15 6.2 Personāls _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 15 7. Kapitāls _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 18 8. Finansu plāns 8.1 Peļņas un zaudējumu aprēķins _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 19 8.2 Bilance _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 21 8.3 Naudas plūsma _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 22 9. Problēmas un riski _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 23
- Biznesa plāns peintbola spēles laukumam
- SIA "Koks"
- SIA "LatDat"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns tūrisma informācijas pakalpojumu uzņēmumam
Business Plans for secondary school14
-
Veikals
Business Plans for secondary school7
-
Kf "Jupiters"
Business Plans for secondary school27
-
Zemeņu audzētava "Zemenīte"
Business Plans for secondary school13
-
Tipogrāfija un poligrāfija
Business Plans for secondary school10