Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766570
 
Evaluation:
Published: 25.09.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņemuma koncepcijas vispārējais raksturojums    4
1.1.  Idejas izcelsme    4
1.2.  Misija un darbības mērķi    4
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss, atrašanās vieta un darbības uzsākšanas finanšu avoti    5
2.  Produkta (preces/pakalpojuma) raksturojums    8
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    11
3.2.  Konkurentu raksturojums    12
3.3  Produkta salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu produktiem    25
4.  Mārketinga plāns    16
4.1.  Cenu politika    16
4.2.  Produkta virzīšana tirgu    17
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    21
5.1.  Telpas un iekārtas    21
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process    21
6.  Finanšu informācija    23
6.1.  Ieņēmumi un izdevumu prognoze    23
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    32
Extract

Šis biznesa plāns ir uzņēmuma SIA “Morceau de Savon” dokuments, kas sniedz informāciju par uzņēmuma ražošanu un realizāciju 1 gada periodā. Biznesa plāna realizēšana tiek plānota no 2023. gada janvāra.
Biznesa plāna autore biznesa plānā izklāsta par biznesa ideju, tās misiju, mērķiem, lai sekmīgāk organizēt uzņēmuma darbību. Pēc tām norādīta uzņēmuma atrašanās vieta, uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avotiem.
Aprakstīts arī produkta apraksts un izejvielas, kas būs nepieciešamas ražošanai. Veikta tirgus segmentēšana, tas ir nepieciešams, lai uzņēmumam uzzināt sava produkta īpašo patērētāja veidu. Veikta arī mērķa tirgus noteikšana, lai uzņēmums var saprast, kam produkts patiks un kurš to iegādāsies vislabāk. Lai saprastu, kas nepieciešams uzlabot uzņēmumam, tika veikta konkurentu izpēte, salīdzinot ar konkurentu piedāvājumiem.
Nosakot preces cenu, nepieciešams ņemt vēra vairākus aspektus, tādēļ tika veikta cenu politikas sastādīšanas izvērtēšana. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register