-
SIA "MV Orhideja"
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 2 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 3 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 3 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 3 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 3 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 3 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķinu konts | 3 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 3 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 4 |
1.3. | Uzņēmuma vēsture | 4 |
1.4. | Uzņēmuma misija | 4 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 4 |
1.5.1. | Stratēģiskie | 5 |
1.5.2. | Taktiskie | 5 |
1.5.3. | Operatīvie | 5 |
1.6. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 6 |
2. | Produkta /pakalpojuma raksturojums | 7 |
2.1. | Pakalpojuma raksturojums | 7 |
2.2. | Produktu sortiments un raksturojums | 7 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 9 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 9 |
3.2.1. | Makroekonomiskie | 9 |
3.2.2. | Mikroekonomiskie | 9 |
3.3. | Mērķa tirgus raksturojums | 9 |
3.4. | Tirgus nišas noteikšana un raksturojums | 10 |
3.5. | Konkurentu analīze | 10 |
3.5.1. | Konkurentu sniegtie pakalpojumi | 11 |
3.5.2. | Konkurentu cenu politika | 11 |
3.5.3. | SVID analīze | 12 |
4. | Mārketinga stratēģija | 14 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 14 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 15 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 17 |
5.1. | uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 17 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 18 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 18 |
5.4. | Sagādes procesa raksturojums | 19 |
6. | Uzņēmuma vadība | 20 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 20 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 20 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts | 21 |
6.2.2. | Atalgojums un motivācija | 21 |
7. | Problēmas un risks | 22 |
7.1. | Risku samazināšanas paņēmieni | 22 |
8. | Finansu informācija | 25 |
8.1. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 25 |
8.2. | Bilance | 25 |
Izmantotā literatūra un avoti | 26 |
SIA “Melnais suns” izvēlējusies par savas uzņēmējdarbības virzienu pārtikas preču mazumtirdzniecību
Analizējot kopējo preču patēriņa konjuktūru, neapšaubāma prioritāte ir tirdzniecībai ar pārtikas produktiem, pēc kuriem salīdzinājumā ar citām precēm ir patstāvīgs pieprasījums. Tāpēc savu vietu pārtikas tirdzniecības tirgū uzņēmums nodrošinājis, piedāvājot lielu sortimenta dažādību un augstu kvalitāti.
Savas līdzšinējās darbības laikā uzņēmums audzis, nostiprinājies vietējā infrastruktūrā, izveidojot sev stabilu pircēju un piekritēju loku. Ar savas darbības kvalitāti un tendenci uz izaugsmi uzņēmums guvis ievērojamu peļņu. Taču pienācis laiks mainīties. Telpas nolietojušās un kļuvušas par šauru (vairākkārt pieaudzis preču skaits un tirdzniecības apjoms), esošās iekārtas un veikala iekārtojums būtu jāmaina , jo vairs nav funkcionālas.
Uzņēmuma rīcībā esošie līdzekļi ļauj uzsākt rekonstrukcijas un paplašināšanās darbus, tomēr būtu vēlams arī kredītiestāžu atbalsts.
Apsekojot uzņēmuma stāvokli tirgū, izanalizējot tā stiprās un vājās puses, secināts, ka šībrīža stabilitāte ir kā garantija pārmaiņu veiksmīgam iznākumam:
Uzņēmumā ir kompetenta vadība, kas veiksmīgi darbojas saskaņā ar mārketinga pamatprincipiem;
Tirgus makroekonomiskie un mikroekonomiskie rādītāji apmierinoši un tiek kontrolēti
Uzņēmums atradis savu tirgus nišu, savu stabilu pircēju loku, izstrādājis sev piemērotu sagādes un sadales modeli…
Biznesa plāns ir par SIA “MV ORHIDEJA” Pārtikas preču mazumtirdzniecības veikalu “Melnais suns” Piemērots,ja vēlaties atvērt savu veikalu vai sākt tirdzniecību! Biznesa plāns ir bijis ļoti veiksmīgs,jo uzņēmums turpina pastāvēt un attīstīties!
- SIA "MV Orhideja"
- SIA "Plastic"
- SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university21