Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718587
 
Evaluation:
Published: 12.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS    4
1.NODAĻA  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
1.1  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4  Uzņēmuma rekvizīti    5
1.1.5  Uzņēmuma pamatkapitāls    5
1.2  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3  Uzņēmuma vēsture    5
1.4  Uzņēmuma misija    6
1.5  Uzņēmuma mērķi    6
1.5.1  Operatīvie mērķi (uzreiz pēc uzņēmuma dibināšanas)    6
1.5.2  Taktiskie mērķi (1 gadam)    6
1.5.3  Stratēģiskie mērķi (5 gadiem)    6
1.6  Uzņēmuma finansu vajadzības    6
2. NODAĻA  UZŅĒMUMA PRODUKTA UN PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS    7
2.1  Uzņēmuma preču raksturojums    7
2.2  Produkta sortiments un to raksturojums    7
2.3  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme    9
2.4  Preces (WEB lapas) dzīves cikls    9
3. NODAĻA  TIRGUS ANALĪZE    10
3.1  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    10
3.2  Mērķa tirgus segmentācija    15
3.3  Konkurentu analīze    16
3.3.1  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    16
3.3.2  Konkurentu cenu politika    17
3.4  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    18
4. NODAĻA  MARKETINGA STRATĒĢIJA    20
4.1  Uzņēmuma cenu politika    20
4.2  Preču realizācijas kanālu raksturojums    20
4.3  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    20
4.3.1  Reklāma    20
4.3.2  Sabiedriska viedokļa veidošana    22
5. NODAĻA  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS    23
5.1  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    23
5.2  Uzņēmuma izmantojamie resursi (ūdens, elektrība, dabas gāze, transports)    23
5.3  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
6. NODAĻA  UZŅĒMUMA VADĪBA    25
6.1  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    25
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība (plānošana, organizēšana, kontrole u.c.)    25
6.2  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    26
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    26
7. NODAĻA  PROBLĒMAS UN RISKS    28
7.1  Risks, tā veidi (ekonomiskie, politiskie, dabas u.c. faktori), problēmas (konkurenti, zaudējumi, uzņēmuma īpašnieku maiņa) un riska mazināšanas pasākumi    28
8. NODAĻA  FINANSU INFORMĀCIJA    30
8.1  Peļņas un zaudējumu aprēķins    30
8.1.1  Neto apgrozījums    30
8.1.2  Pārdošanas izmaksas    31
8.1.3  Kredīta atmaksāšanas grafiks par 2006. gadu    31
8.1.4  SIA „Notox” naudas plūsma 2006. gadā    32
8.2  Bilance    33
Extract

SIA “Notox” ir sācis savu darbību 2006.gada 1.janvārī ar 10000Ls lielu pamatkapitālu. SIA “ Notox” misija ir nodrošināt kvalitatīvas mājas lapas, vai portāla izgatavošanu, tas apkalpošanu un attīstīšanu. Veikt kvalitatīvo konsultatīvo darbību saistītu ar WEB tehnoloģijām sniedzot saviem klientiem plašu individuālo un korporatīvo risinājumu spektru.
SIA „Notox” pamatdarbība ir konsultēšana programmatūras jautājumos, programmēšana.
Mūsu uzņēmums darbojas modernā biznesa tirgū – informācijas tehnoloģiju tirgū. Mēs sekojām līdzi jaunam tehnoloģijām un ievedām jaunus informācijas tehnoloģijas risinājumus Latvijas biznesā vidē.

Informācijas tehnoloģijas (tālāk tekstā IT) attīstās ļoti strauji. Īpaši nozare kurā ir saistīta ar Interneta tehnoloģijām un WEB dizainu. Arvien vairāk un vairāk uzņēmumu vēlas atvērt savu mājas lapu tiklā, citi vēlas veikt savu darbību izmantojot tiklu iespējas utt. Pēdējo piecu gadu laikā tiek ieguldīti milzīgi līdzekļi WEB dizaina attīstīšanai. Šie milzīgie ieguldījumi atmaksājas, ka rezultāts, investori gūst lielus ienākumus. Pēc veiktas analīzes par WEB nozari Latvijā, bija pieņemts lēmums dibinot uzņēmumu kurš nodarbosies ar WEB dizainu un Interneta tehnoloģijām.
1.1Uzņēmuma misija
SIA “Notox” misija ir nodrošināt kvalitatīvas mājas lapas, vai portāla izgatavošanu, tas apkalpošanu un attīstīšanu. Veikt kvalitatīvo konsultatīvo darbību saistītu ar WEB tehnoloģijām sniedzot saviem klientiem plašu individuālo un korporatīvo risinājumu spektru.
1.2Uzņēmuma mērķi
1.5.1Operatīvie mērķi (uzreiz pēc uzņēmuma dibināšanas):
1) Veikt remonta darbus birojā;
2) Aprīkot biroju ar jaunam mēbelēm;
3) Iegadāties jaunus trīs jaunus datorus;
4) Iegadāties licenzētas datora programmas darba veikšana;
5) Iegadāties serveri;
6) Pieslēgties Internetam.
1.5.2Taktiskie mērķi (1 gadam):
1) Izstrādāt un veikt uzņēmuma reklāmas kompāniju;
2) Veikt uzņēmuma mājas lapas atklāšanas prezentāciju;
3) Izstrādāt uzņēmuma produktu un pakalpojumu stratēģiju virzīšanai tirgū;
4) Noslēgt līgumus ar klientiem, lai kopēja ieņēmumu summa būtu vismaz 2 000 (diviem) tūkstošiem latu;
5) Izveidot pastāvīgo klientu loku. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,99 €
Work pack Nr. 1189076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register