-
SIA "Piparkūka"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmums,produkts,pakalpojums | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2. | Biznesa koncepcijas apraksts | 4 |
1.3. | Pakalpojumu apraksts | 5 |
1.4. | Ienākšana tirgū un attīstība | 6 |
2. | Tirgus pētījums un analīze | 7 |
2.1. | Klientu segmentācija | 7 |
2.2. | Tirgus lielums un tendences | 7 |
2.3. | Konkurence | 8 |
3. | Mārketings | 9 |
3.1. | Mārketinga stratēģija | 9 |
3.2. | Cena,cenu politika | 9 |
3.3. | Pārdošanas taktika | 10 |
3.4. | Servisu garantijas | 11 |
3.5. | Reklāma | 11 |
3.6. | Piegādes,loģistika | 11 |
4. | Cilvēku resursu menedžments | 12 |
4.1. | Valde | 12 |
4.2. | Darbinieki un atalgojums | 12 |
5. | Riski,problēmas | 13 |
6. | Finanšu plāns | 14 |
6.1. | Paredzamās investīcijas | 14 |
6.2. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 14 |
6.3. | Naudas plūsmas aprēķins | 14 |
6.4. | Bilance,Budžets | 14 |
6.5. | Izmaksu kontrole | 14 |
7. | Attīstības plāns | 15 |
Kopsavilkums
Biznesa plāns tiek veidots uzņēmumam SIA”PIPARKŪKA”.Uzņēmums nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu- paštaisītu piparkūku cepšanu un māksliniecisku noformēšanu pēc pasūtījuma,kā arī jau gatavu noformētu piparkūku pārdošanu.Uzņēmumā ražotie piparkūku izstrādājumi ļoti labi iederēsies dažādos pasākumos-korporatīvos vakaros,jubilejās,svētkos,kā arī individuāli dāvanā,vai arī vienkārši priekam.Uzņēmumā darboja pieci cilvēki ,tajā skaitā konditors un mākslinieki ar profesionālu izglītību,firma atrodas Valdemāra ielā 106/108.
Uzņēmuma mērķi ir ražot kvalitatīvas,paštaisītas piparkūkas ar pievienoto māksliniecisko vērtību,attīstīt paštaisītu piparkūku ražošanu Latvijā-paštaisītu lietu popularitāti un attīstīt uzņēmumu,ieguldot daļu peļņas materiālos un tehniskajās ierīcēs.SIA”PIPARKŪKA” plāno iegūt plašu klientu loku Latvijā,piedalīties piparkūku tirdziņos un izstādēs,iegūt brenda atpazīstamību Latvijā.
Uzņēmumam ir diezgan plaša mērķauditorija,kas atvieglo SIA”PIPARKŪKA” ekonomisko attīstību.Konkurentu tirgū nav daudz,tomēr ir daži lieli uzņēmumi,kuri plaši ražo konditorejas izstrādājumus,tajā skaitā arī piparkūkas,kas varētu traucēt klientu ieinteresētībai tieši paštaisītu produktu pirkšanā.Uzņēmumam ir mārketinga plāns,kurš ir atkarīgs no klientu daudzuma un peļņas,SIA”PIPARKŪKA” plāno izvietot reklāmu presē un internetā,veidot personīgo logotipu,kā arī aktīvi attīstīt uzņēmuma popularitāti draugu un paziņu lokā.
Firmai ir arī daži riski un problēmas,kuras uzņēmums centīsies novērst,jau iepriekš izdomājot problēmu risinājumus.
…
Biznesa plāns tiek veidots iedomātam uzņēmumam SIA”PIPARKŪKA",kas ir piparkūku ražošanas uzņēmums.Darbā tiek apskatīti tādi temati kā uzņēmuma,biznesa koncepcijas un pakalpojumu detalizēts apraksts,tirgus pētījums un analīze,mārketings,riski,problēmas,kā arī finanšu un attīstības plāns.Pievienoti arī vairāki attēli.
- Biznesa plāns apģērbu veikalam
- Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
- SIA "Piparkūka"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Business Plans for secondary school8
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Business Plans for secondary school10
-
SIA "A-Audio"
Business Plans for secondary school6
-
SIA "Datio"
Business Plans for secondary school10
-
SIA "Pie Samiņa"
Business Plans for secondary school11