Veicot mārketinga pētījumus var secināt, ka ir tendence palielināties iedzīvotāju skaitam, kuri izmanto atpūtas vietas, lai:
svinētu svētkus,
atpūstos,
kārtotu biznesa darījumus.
21.gs. raksturīgs ar augstu patērētāju orientāciju uz pakalpojumu kvalitāti.
Tādēļ mūsu mērķis ir izveidot pirtiņu, kur cilvēki var ne tikai nomazgāties, bet arī nopērties, izmantojot dažādas pirts slotas un aromterapijas esences.
Latviešiem pēršanās tradīcijas ir ļoti senas. Pirts turēta lielā godā. Veci cilvēki mēdz teikt, ka pirts ir tikpat svēta kā baznīca. Tā esot viņu veselība. Pirtij, kuras uzdevums ir tautas veselības kopšana, mūsu senči ir daudz uzticējušies. Šis rituāls apdziedāts arī tautasdziesmās:
…