Tākā cilvēkiem patīk sakārtota vide, tad pieprasījums pēc sakātotas puķu dobes piemājas dārziņā vai pašvaldībai piederošā puķu dobes būs, jo visiem cilvēkiem pavasarī patīk ziedošs un plaukstošs dārzs. Piedāvājumā ir arī jau gatavas puķes stādīšanai, jo daudzi cilvēki nevēlas gaidīt, kamēr puķe izdīgst no sēklas. Tāpat daudziem cilvēkiem nav vēlme un gribēšana rušināties pa dārzu veidojot apstādījumus, tādēļ ainavu veidošana un uzturēšana arī ir pieprasīts pakalpojums.
Iespējamā tirgus segmentācija:
• ģeogrāfiskā – pakalpojumus un preces izmantos pilsētā esošie privātmāju īpašnieki un pašvaldība, bet preces pārsvarā pirks laukos esošie māju īpašnieki;
• ekonomiskā – puķu stādus varēs iegādāties jebkurš cilvēks, pakalpojumu izvēlēsies cilvēki, kuru vidējie ieņēmumi ir virs valsts noteiktā minimuma;
• sociālā - jebkurš cilvēks, kam ir svarīga sakārtota apkārtējā vide;
• nacionālās un kultūras – jebkurš cilvēks, kam ir svarīga sakārtota apkārtējā vide, neatkarīgi no tautības, reliģiskās piederības vai izglītības;
• personiskā – jebkurš cilvēks, kam ir svarīga sakārtota apkārtēja vide;
• rīcība – gan preces, gan pakalpojumus izvēlēsies tie cilvēki, kam ir svarīga kvalitāte.