Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:231277
 
Evaluation:
Published: 15.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS    7
1.1.  Biznesa plāna nozīme    7
1.2.  Plāna izstrādāšanas secība    9
1.3.  Biznesa plāna sastādīšanas process    9
1.4.  Biznesa plāna nepieciešami nosacījumi    12
1.5.  Biznesa plāna saturs    13
1.6.  Biznesa plāna kopsavilkums    14
1.7.  Uzņēmuma apraksts    15
1.8.  Produktu vai pakalpojumu raksturojums    16
1.9.  Mārketinga plāns    20
1.10.  Tirgus pētījumi    29
1.11.  Apgrozījuma prognozes    31
1.12.  Ražošanas plāns    32
1.13.  Uzņēmuma vadīšanas un darbības organizēšanas plāns    35
1.14.  Riska novērtējums    38
1.15.  Finansu plāns    39
2.  Uzņēmuma SIA „Rostas” biznesa plāns    41
2.1.  Uzņēmuma apraksts    41
2.2.  Preces. Ražošanas programma    41
2.3.  Uzņēmuma atrašanas vieta. Iekštelpu plāns    42
2.4.  Ražošanas tehnoloģijas apraksts    44
2.5.  Nepieciešamas iekārtas, mehānismi un instrumenti    52
2.6.  Materiāli, izejvielas    54
2.7.  Nepieciešamais darba spēks. Darba algas aprēķins    57
2.8.  Izmantojamie energoresursi    59
2.9.  Ārējais un iekšējais transports    62
2.10.  Noliktavu saimniecība    64
2.11.  Vides un darba aizsardzības jautājumi    65
2.12.  Biznesa plāna ekonomiskais novērtējums    66
2.13.  Marketinga plāns un SVID (SWOT) analīze    68
  KOPSAVILKUMS    80
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    84
Extract

1. BIZNESA PLĀNA TEORETISKAIS IZKLĀSTS
1.1. Biznesa plāna nozīme
Biznesa plānam ir trīs funkcijas:
1.Tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā iespēja izstrādāt stratēģiju un “ izdarīt kļūdas uz papīra ” nevis reāla dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm - tādām kā mārketings, finanses un darbība.
2.Biznesa plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā.
3.Naudas sagādāšana. Neredzot biznesa plānu, vairums aizdēvēju un ieguldītāju neieguldīs naudu biznesā.
Biznesa plāns ir dokuments, kurš domāts, lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā.
Uzņēmēji krietni biežāk ir darītāji nekā priekšlikumu rakstītāji. Viņi drīzāk sastopami kaujas - pašā frontes līnijā - nekā aizmugurē, plānojot savu ofensīvu. Turklāt izrādās, ka daudziem uzņēmējiem ir grūti formulēt pat tos biznesa jēdzienus, kas bieži vien ir kļuvuši par viņu otro būtību.
Rezultātā viens no nepatīkamākajiem pienākumiem, ar ko viņi sastopas, ir biznesa plāna sagatavošana un uzrakstīšana. Lai arī kādas grūtības biznesa plāna sagatavošana varētu radīt, plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam.
Ir dzirdēti nostāsti par fanātiska izskata uzņēmējiem un riska kapitālistiem ar pildspalvām darba gatavībā, kuri satiekas, uzskribelē kādu projektu uz mitras kokteiļa salvetes, sarokojas un kļūst par “partneriem “ modernu tehnoloģiju biznesā – bet tie ir mīti.
Pat modernā riska kapitāla buma pašu pirmo gadu laikā, septiņdesmito gadu vidū un beigās, kad augstā riska kapitāla pasaulē bija mazāk formalitāšu un vairāk dinamisma, vienmēr pastāvēja normāls riska kapitāla garantēšanas process. Viena no lielākajām šī procesa daļām ir biznesa plāna sagatavošana un izskatīšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1119570
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register