Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:788987
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Pakalpojuma raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mārketinga stratēģija    13
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    15
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    19
7.  Risks un problēmas    21
8.  Finanšu informācija    23
  Izmantotā literatūra    26
Extract

2005. gada 19. martā ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Stara”, kuras pamatdarbība ir lauku mājas dibināšana. Lauku māja atradīsies Latgalē, Nirzas pagastā.
Uzņēmuma dibinātāji ir ieguldījuši savus finanšu un materiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība, pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 15000 Ls.
Veicot nelielus pētījumus, atklājās, ka Nirzas rajonā ir divas tūristu bāzes un viena lauku sēta ar darba pieredzi, bet pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem pieaug ik gadu pateicoties tam, ka Nirzas rajons atrodas tūrisma attīstībai ļoti izdevīgā vietā.
Mūsu lauku mājā varēs rīkot pieņemšanas, viesības u.c. pasākumus. Uzņēmums mēģinās noslēgt sadarbības līgumus ar vairākām tūrisma firmām par tūristu grupu izmitināšanu tieši SIA “Stara”. Tas, protams, palielinātu uzņēmuma apgrozījumu un ieņēmumus.
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšanā liela nozīme ir tā popularitātei, tāpēc SIA “Stara” lielu uzmanību pievērsīs reklāmai - gan vietējā, gan valsts un starptautiskajā mērogā.
SIA “Stara” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu un klientiem pieejamās cenām, kas nodrošinās uzņēmuma ienākumu gūšanu un līdz ar to sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi kā peļņas gūšanu.
Biznesa plānā parādīšu vispārējo informāciju par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma darbību. Tiks sniegta plaša informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze un analizēti lielākie konkurenti. Lai izprastu priekšrocības, trūkumus, iespējas un draudus tiks veikta SVID analīze. Uzņēmums ir pavisam jauns, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā izanalizēju reklāmas veidus un sastādīju reklāmas budžetu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register