-
SIA “Strops”
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.1.1. | Uzņēmuma pilns nosaukums | 4 |
1.1.2. | Uzņēmums reģistrēts | 4 |
1.1.3. | SIA „Strops” juridiskā adrese | 4 |
1.1.4. | SIA „Strops” norēķinu konts | 4 |
1.1.5. | SIA „Strops” pamatkapitāls | 4 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 4 |
1.3. | Uzņēmuma biznesa idejas vēsture un nozares apraksts | 4 |
1.4. | Uzņēmuma misija un mērķi | 5 |
1.5. | Uzņēmuma vajadzības | 6 |
2. | Pakalpojumu raksturojums | 7 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 7 |
2.2. | Pakalpojumu klasifikācija | 7 |
2.3. | Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums | 7 |
2.4. | Pakalpojumu kvalitāte | 8 |
2.5. | Pakalpojuma dzīves cikls | 8 |
Pašlaik pakalpojums atrodas ieviešanas fāzē. Potenciālie klienti vēl nav pilnībā apzināti un informēti par sporta kluba darbību un piedāvātajiem pakalpojumiem | 8 | |
2.6. | Pakalpojuma īpatnības | 9 |
2.7. | Pakalpojuma raksturlielumi | 9 |
2.7.1. | Pārbaudāmība | 9 |
2.7.2. | Novērojamība | 9 |
2.7.3. | Efekta ātrums | 9 |
2.7.4. | Vienkāršība | 10 |
2.7.5. | Simbolika | 10 |
3. | Tirgus analīze | 11 |
3.1. | Pakalpojuma tirgus vispārējs apraksts | 11 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 11 |
3.2.1. | Makroekonomiskie | 11 |
3.2.1.1. | Demogrāfiskie faktori | 11 |
3.2.2. | Mikrekonomiskie | 12 |
3.2.tabula. | Konkurentu priekšrocības un trūkumi | 16 |
4. | Mārketinga stratēģija | 18 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 18 |
4.2. | Reklāma | 19 |
4.3. | Tirgus iekarošanas metodes | 19 |
4.4. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 20 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 21 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 21 |
5.2. | SIA „Strops” pakalpojumu sniegšanas telpu un resursu raksturojums | 21 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 21 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 25 |
6.1. | Uzņēmuma menedžments un organizācija | 25 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 25 |
6.2.1. | Uzņēmuma nodarbināto personāla saraksts ir attēlots | 26 |
6.2.2. | Tabulā ir attēlots darbinieku ieņemamais amats un attiecīgi alga, kā arī aprēķināti nodokļi un kopējās algas izmaksas | 27 |
7. | Problēmas un riski | 28 |
7.1. | Risks, tā veidi | 28 |
7.2. | Riska mazināšanas pasākumi | 28 |
8. | Finansu informācija | 29 |
8.1. | Uzņēmējdarbības uzsākšanas BILANCE | 29 |
8.2. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins pēc lineārās metodes | 29 |
8.3. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins nodokļu vajadzībām pēc ģeometriski degresīvās metodes | 30 |
8.4. | Izdevumi resursu iegādei | 30 |
8.5. | Darba samaksas sistēma | 31 |
8.6. | Plānotie ieņēmumi no sporta kluba divpadsmit mēnešiem | 32 |
8.7. | SIA „Strops” naudas plūsmas aprēķins 2007. gadam | 33 |
8.8. | Pelņas vai zaudējumu aprēķins 2007.gadam | 34 |
9. | Izmantotās literatūras saraksts | 35 |
SIA “Strops” ir sācis savu darbību 2007.gada 1.janvārī ar 15000Ls lielu pamatkapitālu. Uzņēmuma misija ir nodrošināt Lubānas un tuvākās apkārtnes iedzīvotājus ar iespēju izmantot trenažieru zāli fiziskās kultūras nodarbībām.
Ideja par uzņēmuma dibināšanu radās, veicot sniegto pakalpojumu pētījumu Lubānā un atklājot, ka nav neviena uzņēmuma, kas piedāvātu iedzīvotājiem šādus pakalpojuma veidus.
SIA “Strops” pamatdarbība ir trenažieru zāles pakalpojumi un sporta apmācība (aerobika), bet sporta klubs arī nodrošina savus klientus ar dušas telpu, drēbju skapīšu u.c. inventāra izmantošanu. SIA “Strops” darbības stiprās puses ir laipnā apkalpošana, dažāda veida atlaides sniegtajiem pakalpojumiem, to dažādība un augstā kvalitāte, izdevīgā atrašanās vieta. Nākotnē uzņēmums plāno pieņemt darbā vēl 2 trenerus, izveidot mājas lapu Internetā, atvērt piederošajās telpās bērnu rotaļu istabu, lai sporta kluba apmeklēšanu padarītu par jauku visas ģimenes atpūtas veidu.
Lai uzņēmums varētu sevi apgādāt ar visu nepieciešamo tā darbības uzsākšanai tā dibinātāji ieguldīs 5000 Ls.
Paredzu, ka pirmo gadu uzņēmums beigs ar zaudējumiem, jo šajā gadā arī ir vislielākās izmaksas saistībā ar materiālajiem ieguldījumiem uzņēmumā.
Veicot finansu aprēķinus, tiek prognozēts, ka uzņēmums jau otrajā gadā darbosies ar peļņu. Nākamajos gados peļņa tikai palielināsies.
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
1.1.1Uzņēmuma pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Strops” (tālāk tekstā SIA „Strops”).
1.1.2Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 2007.gada 1.janvārī. Reģistrācijas Nr. 45230601241.
Uzņēmums reģistrēts Nodokļu maksātāju reģistrā 2007.gada 1.janvārī ar
kodu 45230601241.
Uzņēmums reģistrēts Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) maksātāju reģistrā 2007.gada 1.janvārī ar PVN reģistrācijas kodu LV 45230601241.
1.1.3SIA „Strops” juridiskā adrese – Latvijas Republika, Madonas rajons, Lubāna, O. Kalpaka iela 1, LV-4830, telefons 4895236, fakss 4895237.
1.1.4SIA „Strops” norēķinu konts ir atvērts A/s SEB Unibanka Madonas filiālē, kods UNLALV2X, konts LV34UNLA0010955310124, adrese: Madona, Saules ielā 13, LV - 4801.
1.1.5SIA „Strops” pamatkapitāls uz 2007.gada 1.janvāri sastāda 15000Ls (piecpadsmit tūkstoš latu), kas dalās 3 daļās, katras daļas nominālvērtība ir 5000Ls (pieci tūkstoši latu).
Daļu īpašnieki ir 3 fiziskas personas.
SIA “Strops” pamatdarbība ir trenažieru zāles pakalpojumi un sporta apmācības (aerobika).
1.3 Uzņēmuma biznesa idejas vēsture un nozares apraksts
Dibinātājs atver SIA „Strops” kā jaunu neatkarīgo uzņēmumu, lai veicot savu patīkamo un interesanto darbu, varētu dzīvē pielietot savas uzņēmējdarbības zināšanas, vadīšanas un organizatoriskās spējas un realizēt savas idejas un projektus. Ideja par uzņēmuma dibināšanu radās, veicot sniegto pakalpojumu pētījumu Lubānā un atklājot, ka nav neviena uzņēmuma, kas piedāvātu iedzīvotājiem šādus pakalpojuma veidus. Tuvākā trenažieru zāle atrodas Madonā, un līdz ar to cilvēki kuri gribētu aktīvi atpūsties trenažieru zālē ir spiesti doties turp. Līdz ar to SIA „Strops” nav konkurentu šajā nozarē, izņemot pakalpojumus ko iedzīvotājiem sniedz Lubānas vidusskolas sporta zāle. Jaunizveidotā uzņēmuma izdevīgā atrašanās vieta ļauj tuvākās apkārtnes iedzīvotājiem izmantot mūsu trenažieru zāles sniegtos pakalpojumus. Dibinot uzņēmumu SIA „Strops”, tika domāts par visām vecuma grupām, tāpēc sporta zāles apmeklējums varētu būt kā visas ģimenes jauks atpūtas veids.…
biznesa plāns sporta kluba atvēršanai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Plastic"
Business Plans for university38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Business Plans for university13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Business Plans for university7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Business Plans for university38
Evaluated! -
Biznesa plāns
Business Plans for university21