Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234503
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    5
1.3.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    5
2.  Preču un pakalpojuma raksturojums    7
2.1.  Preču apraksts    7
2.2.  Pakalpojuma apraksts    8
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Mērķa tirgus    9
4.  Konkurentu raksturojums    11
5.  Mārketinga plāns    13
5.1.  Realizācijas kanāli    13
5.2.  Cenu veidošanas stratēģija    13
5.3.  Preces virzīšana tirgū    13
6.  Uzņēmuma darbības plāns    15
7.  Uzņēmuma vadības plāns    16
8.  Riska faktori, to analīze, novēršanas stratēģija    17
9.  SVID analīze    18
10.  Finanšu plāns    19
10.1.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    19
10.2.  Pastāvīgās (netiešās) izmaksas    19
10.3.  Darbinieku algas aprēķins mēnesī    20
10.4.  Nodokļu aprēķins mēnesim    21
10.5.  Uzņēmuma bilance    21
10.6.  Naudas plūsmas plāns    22
10.7.  Uzņēmuma peļņas un zaudējuma aprēķins    23
10.8.  Uzņēmuma pašu kapitāla rentabilitātes aprēķins    23
10.9.  Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins    24
10.10.  Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu vērtību atšifrējums    25
11.  Plānoto rezultātu novērtējums    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Extract

5. MĀRKETINGA PLĀNS
5.1 Realizācijas kanāli
SIA „MariGold” plāno pārdot savu saražoto preci gan savā veikalā „MariGold”, kas atradīsies Rīgas centrā, XXX, gan interneta veikalā - www.marigold.com. Kad uzņēmums gūs popularitāti sabiedrībā un tā prece būs pieprasīta, tad prece tiks pārdota arī ar aģenta palīdzību Latvijas lielākā pilsētās, izņemot Rīgu - Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Jūrmalā un citās pilsētās, kuru iedzīvotājiem nebūs iespējam apmeklēt veikalu Rīgā un interneta veikalu. Ja citās Latvijas pilsētās „MariGold” preces būs pieprasītas, tad uzņēmums atvērs arī citviet Latvijā „MariGold” veikalus.

5.2 Cenu veidošanas stratēģija
No cenu veidošanas stratēģijas ir atkarīgs uzņēmuma izdevumu segšana, ienākumi un peļņa. SIA „MariGold” veidojot preču cenu, ņems vērā šādus faktorus:
• Uzņēmuma izmaksas,
• Konkurentu cenas,
• Piedāvājumu un pieprasījumu,
• Nodokļu politiku.
Galvenokārt preci jābūt tādai cenai, kas segs visus izdevumus un dos peļņu.

5.3 Preces virzīšana tirgū
Lai preci virzītu tirgū uzņēmums izmantos reklāmu, lai piesaistītu patērētājus un dotu tiem izsmeļošu informāciju. SIA „MariGold” sākotnēji reklamēs radio reklāmās, sociālajos tīklos, informācijas bukletos un televīzijā. Kad uzņēmums gūs panākumus, reklāma jau sastāvēs no klientu atsauksmēm. Protams, veikala skatlogos būs lieli reklāmas plakāti, kurus ir viegli ieraudzīt no attāluma un kas piesaista uzmanību.
Reklāma radio un televīzijā būs pirmajā uzņēmuma darbības mēnesi. Informācijas bukleti tiks izdalīti Rīgas centrā, pie centrālās stacija, katra mēneša 15. datumā (datums var tikt mainīts). Savukārt, sociālajos tīklos (facebook.com, draugiem.lv, twitter.com) uzņēmums izveidos savus kontus, kuros reklāma būs pastāvīga un kuros tiks izsludināti dažādi konkursi, akcijas piedāvājumi un citi tamlīdzīgi pasākumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1388835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register