Business Plans
Sciences
Anatomy, Medicine and Hygiene
Skaistumkopšanas produkti no kliņģerīšu ziediem-
Skaistumkopšanas produkti no kliņģerīšu ziediem
Business Plans31 Anatomy, Medicine and Hygiene, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2. | Atrašanās vieta | 5 |
1.3. | Misija un galvenie uzņēmuma mērķi | 5 |
2. | Preču un pakalpojuma raksturojums | 7 |
2.1. | Preču apraksts | 7 |
2.2. | Pakalpojuma apraksts | 8 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Mērķa tirgus | 9 |
4. | Konkurentu raksturojums | 11 |
5. | Mārketinga plāns | 13 |
5.1. | Realizācijas kanāli | 13 |
5.2. | Cenu veidošanas stratēģija | 13 |
5.3. | Preces virzīšana tirgū | 13 |
6. | Uzņēmuma darbības plāns | 15 |
7. | Uzņēmuma vadības plāns | 16 |
8. | Riska faktori, to analīze, novēršanas stratēģija | 17 |
9. | SVID analīze | 18 |
10. | Finanšu plāns | 19 |
10.1. | Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi | 19 |
10.2. | Pastāvīgās (netiešās) izmaksas | 19 |
10.3. | Darbinieku algas aprēķins mēnesī | 20 |
10.4. | Nodokļu aprēķins mēnesim | 21 |
10.5. | Uzņēmuma bilance | 21 |
10.6. | Naudas plūsmas plāns | 22 |
10.7. | Uzņēmuma peļņas un zaudējuma aprēķins | 23 |
10.8. | Uzņēmuma pašu kapitāla rentabilitātes aprēķins | 23 |
10.9. | Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins | 24 |
10.10. | Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu vērtību atšifrējums | 25 |
11. | Plānoto rezultātu novērtējums | 26 |
Izmantotā literatūra | 27 | |
Pielikums | 28 |
5. MĀRKETINGA PLĀNS
5.1 Realizācijas kanāli
SIA „MariGold” plāno pārdot savu saražoto preci gan savā veikalā „MariGold”, kas atradīsies Rīgas centrā, XXX, gan interneta veikalā - www.marigold.com. Kad uzņēmums gūs popularitāti sabiedrībā un tā prece būs pieprasīta, tad prece tiks pārdota arī ar aģenta palīdzību Latvijas lielākā pilsētās, izņemot Rīgu - Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Jūrmalā un citās pilsētās, kuru iedzīvotājiem nebūs iespējam apmeklēt veikalu Rīgā un interneta veikalu. Ja citās Latvijas pilsētās „MariGold” preces būs pieprasītas, tad uzņēmums atvērs arī citviet Latvijā „MariGold” veikalus.
5.2 Cenu veidošanas stratēģija
No cenu veidošanas stratēģijas ir atkarīgs uzņēmuma izdevumu segšana, ienākumi un peļņa. SIA „MariGold” veidojot preču cenu, ņems vērā šādus faktorus:
• Uzņēmuma izmaksas,
• Konkurentu cenas,
• Piedāvājumu un pieprasījumu,
• Nodokļu politiku.
Galvenokārt preci jābūt tādai cenai, kas segs visus izdevumus un dos peļņu.
5.3 Preces virzīšana tirgū
Lai preci virzītu tirgū uzņēmums izmantos reklāmu, lai piesaistītu patērētājus un dotu tiem izsmeļošu informāciju. SIA „MariGold” sākotnēji reklamēs radio reklāmās, sociālajos tīklos, informācijas bukletos un televīzijā. Kad uzņēmums gūs panākumus, reklāma jau sastāvēs no klientu atsauksmēm. Protams, veikala skatlogos būs lieli reklāmas plakāti, kurus ir viegli ieraudzīt no attāluma un kas piesaista uzmanību.
Reklāma radio un televīzijā būs pirmajā uzņēmuma darbības mēnesi. Informācijas bukleti tiks izdalīti Rīgas centrā, pie centrālās stacija, katra mēneša 15. datumā (datums var tikt mainīts). Savukārt, sociālajos tīklos (facebook.com, draugiem.lv, twitter.com) uzņēmums izveidos savus kontus, kuros reklāma būs pastāvīga un kuros tiks izsludināti dažādi konkursi, akcijas piedāvājumi un citi tamlīdzīgi pasākumi.
…
Biznesa plāns par skaistumkopšanus produktu ražošanu un pārdošanu vidusskolai, Biznesa plāna mērķis ir dibināt sabiedrību ar ierobežotu atbildību SIA „MariGold”. Šis uzņēmums ražos skaistumkopšanas produktus, kuru pamata sastāvs ir kliņģerītes un kurus pārdos gan interneta veikalā, gan veikalā „MariGold” Rīgas centrā, vēlāk arī citviet Latvijā un pasaulē.
-
Skaistumkopšanas produkti no kliņģerīšu ziediem
Business Plans31 Anatomy, Medicine and Hygiene, Marketing, Advertising, Business
- Skaistumkopšanas salons SIA "Alise"
- Skaistumkopšanas salons SIA “Melānija”
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skaistumkopšanas salons SIA “Melānija”
Business Plans for secondary school5
-
Skaistumkopšanas salons SIA "Alise"
Business Plans for secondary school14
-
Biznesa plāns (skaistumkopšanas salons)
Business Plans for secondary school26
-
Skaistumkopšanas salons "Beauty"
Business Plans for secondary school12
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Business Plans for secondary school6