-
Skaistumkopšanas salona "Linda" izveidošana
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
ANNOTATION | 10 | |
Аннотация | 16 | |
1. | VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU „LINDA” | 20 |
1.1. | Uzņēmuma „LINDA” pamatinformācija | 20 |
1.2. | Uzņēmuma „LINDA” darbības virzieni | 21 |
1.3. | Skaistumkopšanas uzņēmuma „LINDA” mērķi | 21 |
2. | Skaistumkopšanas salona ,,LINDA” vadība un nodarbinātais personāls | 23 |
2.1. | Uzņēmuma “LINDA” vadība un tās organizatoriskā struktūra | 23 |
2.2. | Salona „LINDA” vadības personāla dati un pienākumi | 23 |
2.3. | Nodarbinātās personas | 24 |
3. | SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU Nozares raksturojums | 29 |
3.1. | Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus vispārējs raksturojums | 29 |
3.2. | Salona „LINDA” mērķa tirgus | 30 |
3.3. | Uzņēmuma „LINDA” potenciālo pircēju raksturojums | 31 |
3.4. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” SWOT analīze | 31 |
4. | SKAISTUMKOPšANAS SALONA „LINDA” darbības raksturojums | 35 |
4.1. | SIA „LINDA” pakalpojumu vispārējs raksturojums | 35 |
4.2. | Salona „LINDA” pakalpojumu kvalitāte | 37 |
4.3. | Salona „LINDA” pakalpojuma dzīves cikls | 38 |
4.4. | Salonam „LINDA” nepieciešamo materiālu sagādes process | 38 |
5. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” MĀRKETINGa pasākumu plāns | 41 |
5.1. | Skaistumkopšanas salona „LINDA” pakalpojumu cenu noteikšana | 41 |
5.2. | Reklāmas pasākumi salona „LINDA” pakalpojumu noieta veicināšanai | 42 |
5.3. | Salona „LINDA” konkurentu raksturojums | 43 |
5.4. | Pakalpojumu pārdošanas plāns | 44 |
6. | projekta skaistumkopšanas salona „LINDA” realizācija | 48 |
6.1. | Uzņēmuma misija un mērķi | 48 |
6.2. | Uzņēmuma „LINDA” atrašanās vietas raksturojums | 49 |
6.3. | Uzņēmumā „LINDA” izmantojamie resursi | 49 |
6.4. | SIA „LINDA”nepieciešamo pamatlīdzekļu raksturojums | 51 |
6.5. | Apgrozāmo līdzekļu raksturojums | 52 |
6.6. | Projekta realizācijas posmi | 56 |
7. | finanšu plāns | 59 |
8.1. | Projekta skaistumkopšanas salons „LINDA” riski | 73 |
8.2. | Produkta riski | 74 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 76 | |
Pielikumi | 77 |
1.1. Uzņēmuma „LINDA” pamatinformācija
SIA „LINDA” būs jaundibināts uzņēmums. Tā juridiskā forma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Komercsabiedrības pilns nosaukums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „LINDA”. Uzņēmumu plānots dibināt 2008.gada janvārī, bet uzsākt tā darbību 2008. gada maijā.
SIA „LINDA” pamatkapitāls sastādīs 20000 LVL sadalīts 100 daļās, vienas daļas nominālvērtība būs 200 LVL, kas pieder vienai fiziskai personai – uzņēmuma dibinātājai.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” dibinātāja būs LINDA YYYYY (p.k. 123456-11999). Līdzdalība pamatkapitālā ir 100%.
SIA „LINDA” skaistumkopšanas salona juridiskā un darbības adrese būs Gaismas iela 17/2, Ķekavas pagasts, Rīgas rajons. Tā būs vienīgā pamatdarbības vieta, kur klienti varēs saņemt skaistumkopšanas salona „LINDA” pakalpojumus. Nākotnē uzņēmums varētu paplašināties un attīstīties, atverot jaunas salona filiāles. Tiks noslēgts līgums ar mājas īpašnieku par telpu īri ēkas pirmajā stāvā uz 10 gadiem. Uzņēmumam attīstoties, tiks ierosināta iespēja šīs telpas atpirkt no īpašnieka.
Skaistumkopšanas salona „LINDA” vadības organizācijas struktūra veidota pēc funkciju principa, kas nodrošina visu darbu kontroli, katra darbinieka personīgo atbildību par savu darbu, darbu vienotā komandā un direktores pilno atbildību par visu uzņēmumu kopumā.…
Anotācija (latviešu, angļu un krievu valodā). Apskatītais laika posms, visi veiktie aprēķini - bilance, peļņas-zaud ejumu aprēķins, naudas plūsma, finanšu plāns, algu saraksts, pamatlīdzekļu nolietojums, kredīta tmaksas grafiks u.c. 2008.-2013.gadam. Darbs novērtēts uz 9 (Latvijas Universitātē) 1. VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU „LINDA”: pamatinformācija, darbības virzieni, mērķi 2. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA ,,LINDA” VADĪBA UN NODARBINĀTAIS PERSONĀLS: organizatoriskā struktūra, pienākumi 3. SKAISTUMKOPŠANAS PAKALPOJUMU NOZARES RAKSTUROJUMS: SWOT analīze 4. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA „LINDA” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS: pakalpojumu raksturojums, kvalitāte, dzīves cikls, materiālu sagādes proces 5. SKAISTUMKOPŠANAS SALONA „LINDA” MĀRKETINGA PASĀKUMU PLĀNS: cenu noteikšana, noieta veicināšanai, konkurentu raksturojums, pakalpojumu pārdošanas plāns 6. PROJEKTA REALIZĀCIJA: misija un mērķi, atrašanās vietas raksturojums, izmantojamie resursi, nepieciešamo pamatlīdzekļu raksturojums, apgrozāmo līdzekļu raksturojums, realizācijas posmi 7. FINANŠU PLĀNS 8. RISKI UN TO SAMAZINĀŠANAS PASĀKUMI IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS PIELIKUMI
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA “LK A”
Business Plans for university21
Evaluated! -
Produkcijas pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas plānošana
Business Plans for university19
-
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Ziedu Paradīze" finanšu plāns
Business Plans for university4
-
Biznesa plāns uzņēmumam SIA "Ābolītis"
Business Plans for university26
-
Projekts IK "Rūķis" izveidošanai
Business Plans for university35