Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:811973
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Vispārīgais apraksts    4
3.  Pakalpojums, darbība    5
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Tirgus situācija    6
4.2.  Konkurence    6
4.3.  Mārketinga stratēģija    6
4.3.1.  Reklāma    7
5.  Riska faktors    7
6.1.  Shēma    8
6.2.  Algu tabula    9
7.  Finasnsu plāns    10
7.1.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    11
Extract

2.Vispārīgais apraksts

Šī projekta mērķis ir izveidot biznesa plānu uzņēmuma „Salas parks” darbībai, aizsākumam, izpētīt riskus, dažādas iespējas, potenciālās pelņas un zaudējumu aprēķinu un tālākās darbības stratēģiju.
Uzņēmums nodarbosies ar Latvijas jauniešu ekstrēmo sporta veidu un izklaides iespēju veicināšanu, tāpat arī ar koncertvietu nodrošināšanu, un sporta pasākumu rīkošanu.
Biznesa pamatā ir liela zemes platība Rīgas nomalē vai Pierīgas teritorijā, kur zemes cenas nav tik augstas un ir atļautas augstu konstrukciju būvniecības kā arī likumā noteiktā trokšņa līmeņa pārsniegšana vakaros, netraucējot apkārtējiem. Siltā laika periodā parkā tiks izvietotas rampas, tramplīni un viss pārējais, kas nepieciešams populārāko ekstrēmo sporta veidu piekritējiem, lai tie varētu sekmīgi trenēties sacensībām vai vienkārši labi atpūsties, izklaidēties. Būs ātrās ēstuves, kur jaunieši varēs paēst. Skeitparkā būs medpunkts kur tiks sniegta pirmā palīdzība traumu gadījuma. Aukstajā laika periodā tiks novāktas rampas un izveidotas lielas estakādes snovborda, Freestyle slēpju sacensībām, treniņiem, izklaides pasākumiem un apmeklētāju lietošanai. Paralēli visiem gadalaikiem un attiecīgā sporta veida sezonai tiks rīkot regulāri koncerti, ekstrēmo sporta veidu filmu vakari tiem paredzētajā vietā, iegūstot līdzekļus parka attīstībai.
Ienākumi netiks balstīti uz parka apmeklētāju maksātspēju, bet uz dažāda veida reklāmām, kas tiks izvietotas visā parka teritorijā, gan video, gan audio gan plakātu formātos, un uz iknedēļas koncertu, pasākumu, sacensību un brīvdabas kino ienākumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1129063
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register