Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109893
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Juridiskie dati par uzņēmumu    5
3.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts    7
4.  Produkts / pakalpojums    10
5.  Klienti un tirgus situācija    11
6.  Konkurenti    11
7.  Virzība tirgū un mārketinga plāns   
8.  Projekta realizācija   
9.  Uzņēmuma vadība un personāls   
10.  Finanšu plāni   
11.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas   
Extract

1. Kopsavilkums
Uzņēmums SIA „Dvēseles kāmoļinš”( tālāk SIA) tiks dibināts, lai gūtu peļņu no sociālā tūrisma pakalpojumu sniegšanas saviem klientiem.
SIA pamatkapitāls, kopš tās izveides 2012. gadā ir 2000 LVL
Uzņēmuma būtisku finansējuma apjoma daļu nodrošinās piedalīšanas dažādākajos projektos, iedzīvotāju ienākumi, Salaspils novada piešķirtais finansējums, valsts piešķirtais finansējums. Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu koncentrējoties uz nelielas tirgus un cenas ir salīdzinoši zemas.
Uzņēmums nomās telpas ofisam pa adresi Salaspils, Skolas 7. Tas ir ļoti izdevīga atrašanas vieta, jo tas ir pilsētas centrs, kur ir labi attīstītā infrastruktūra.
SIA nodarbosies ar sociālā tūrisma pakalpojumu piedāvāšanu Baltijas valsts robežās. Uzņēmums pārdod ceļojumu paketes, individuālus ceļojumus un maršrutus. SIA vēl piedāvās tādus pakalpojumus kā, informācijas sniegšana par īpašiem ceļojumiem un konsultācija. Pakalpojumu kvalitāte būs augsta un to nodrošinās darbinieku augstākā izglītība un nepieciešama pieredze. Pakalpojumi tiks sniegti sociāli atstumtām grupām (cilvēkiem ar īpašam vajadzībām, bērniem – bārieniem, senioriem u. c.).Ka papildpakalpojums- tūrisma pakalpojumi citām grupām.
Salaspils novadā sociālā tūrisma nozarē nav uzņēmumu, tāpēc SIA nebūs konkurentu sociālā tūrisma jomā, ar kuriem uzņēmumam nāksies cīnīties. SIA ir savas priekšrocības pret konkurentiem, kas atrodas blakus novados: Ogres TIC, Ķekavas TIC, Stopiņu TIC.
Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, SIA centīsies izveidot efektīvu reklāmas kampaņu, jo pirmajos darbības gados ir ļoti svarīgi iepazīstināt potenciālos klientus ar uzņēmumu un ar piedāvātajiem pakalpojumiem.
Pirmajā darbības gadā uzņēmumam nav paredzēta peļņa, bet palielinoties apgrozījumam un iekārojot jaunus klientus otrajā darbības gadā uzņēmumam radīsies neliela peļņa.
Tiks izveidotas jaunas darba vietas augstās vērtības speciālistiem, ka arī tiks dota iespēja iedzīvotājiem gūt ienākumus no tūrisma viņu dzīvesvieta.
Naudas plūsma valstī, nevis no valsts, tiks maksāti nodokli valstī.
Uzņēmumā viss ir rūpīgi izplānots, un tāpēc pēc kāda laika ir paredzēts palielināt darbinieku algas un piesaistīt jaunus darbiniekus.
Uzņēmuma misija ir ne tikai atrast katram klientam individuālu pieeju, bet arī attīstīties tā, lai pēc dažiem darbības gadiem iegūtu pastāvīgu klientu loku, izveidot sev labu reputāciju un iekarot stabilu vietu tirgū ne tikai Latvija, bet arī ārpus tās. Latvijas tēls tiks pasniegts, ka zeme, kur cilvēks var ne tikai labi pavadīt laiku, bet pa to pašu naudu arī uzlabot savu veselību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register