Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400176
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Kopsavilkums    2
1.  Ieceres pamatojums    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
Extract

Uzņēmuma darbības apraksts

Uzņēmuma pilns nosaukums ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību Vēsture Modē.
Uzņēmums tiks dibināts 2010. gada aprīlī un plāno uzsākt savu darbību 2010. gada 5. maijā. Uzņēmuma darbības veids – teleraidījuma par modi ražošana.
Pašreiz likumdošana neparedz nekādu īpašu šķēršļu teleraidījuma atvēršanai.
Uzņēmuma izveidošanai īpašnieks paredz izmantot pašu naudas līdzekļu Teleraidījuma pamatkapitāls ir 2500 Ls. Uzņēmumam ir viens īpašnieks Denis Denisov.
Teleraidījuma tiks stāstīts par modes vēsture un to proecēšanu uz mūsdienu modes tendencēm. Skatoties tādu raidijumu cilvēks var relaksēties mājās un arī uzzināt kaut ko jaunu un interesantu. Sponsors jeb reklāmas dēvējs var izmantot šos apstākļus lai piedavātu savu produkciju vai pakalpojumus raidījuma laikā.

Teleraidījuma stratēģiskais mērķis: nodrošināt teleraidījuma popularitāti un kapitāla ienesīgumu ne mazāk par 50%.

Uzņēmuma taktika:
1.Teleraidījuma regulāra ražošana.
2.Teleraidījuma kvalitātes pilnveidošana.
3.Imidža popularizēšana.
Papildus tam^
izveidot kvalitatīvas informācijas ievākšanas un apmaiņas metodes, kas saistītas ar modes vēsturi un modes tendencēm;
izzināt sīkāk un precīzāk skatītāju vēlmes, veicot regulāras aptaujas un citas mērķa aktivitātes;
realizēt reklāmas kampaņas laikrakstos un citos masu informācijas līdzekļos;
piesaistīt naudas un nemateriālos līdzekļus, palielinot uzņēmuma apgrozāmos līdzekļus;
izzināt alternatīvus sponsora preces reklamēšanas variantus, tādējādi uzlabojot teleraidījuma reklamas platformas sortimentu.


1.2. Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi
Teleraidījuma producents izvēle nodarboties ar teleraidījumu sezonas ražošanu, kura tiek radīts modes vēsture, un modes vēstures projekcija uz mūsdienu modi. Veicot mutisku aptauju iedzīvotāju vidū, tika secināts, ka lielākā daļa iedzīvotāji vēlētos skatīties kaut ko interesantu par modi, ar faktiem un piemēriem, bet ne tikai modes skati bez izkaidrošanas.
Tādējādi balstoties uz to, ka teleraidījuma īpašniekam ir ekonomiskā izglītība un lielā pieredze massmedia un televizījā, tirgus vide bija labvēlīga šādas uzņēmējdarbības organizēšanai. Uzņēmuma razõts teleraidījumu serija tiks piedavāta reklāmas devējiem, kuri grib lai viņu produkts tiek pozicionēts interesanta raidījuma laikā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1228711
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register