Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143092
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kursa darba uzdevums    4
2.  Viesu mājas raksturojums    5
3.  Salīdzinājums ar citām viesu mājām    6
4.  Viesu mājas iekārtojums atbilstoši III kategorijai    8
5.  Viesu mājas organizatoriskā struktūra    10
6.  Dienesta informācijas nodošanas plūsma viesu mājā    13
7.  Amatu apraksts    14
7.1.  Pienākumi, uzdevumi    15
8.  Viesu uzņemšanas dienesta, darbinieku darba grafiks vienam mēnesim    16
9.  Viesu uzņemšanas dienesta darba vietas iekārtojums, darba līdzekļi    17
9.1.  Darba dokumentācija viesu uzņemšanas dienestam    17
10.  Viesu cikls uzņēmumā    20
11.  Aptaujas anketa    22
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

12. Viesu mājas vēlamā sadarbība ar tūrisma organizācijām un uzņēmumiem
Viesu māja „Upmala”, vēlētos sadarboties ar Dobeles jaunizveidoto tūrisma aģentūru „SANITA G”. Lai par mums uzzinātu pēc iespējas vairāk cilvēki.
Vēl ir vēlama sadarbība ar tādiem tūroperatoriem kā, „Novatours”, „Tez Tour”, „Impro ceļojumi”, ko arī dobelnieki ir īpaši iecienījuši. Ar šo tūroperatoru palīdzību par mūsu viesu māju tiktu ziņots arī ārpus Latvijas robežām.
Sadarbošos ar Aijas Cimermanes kāzu un svinību rīkotājfirmu SIA „Lustes”.
Saimniecība „Dumbrāji”, no kuras iegādāsimies svaigus dārzeņus un augļus.
Gaļas produktu iegāde no SIA „Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne”.
Reklāmu izvietošana:
Interneta resurss – www.viss.lv
Laikrakstos – „Zemgales Ziņas”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas”, „Vesti Segodņa”.
Žurnālā – „Tūrisms”
Veļas mazgātava SIA „Lukss”, J.Čakstes 17, Dobele
Ķīmiskā tīrītava SIA „Irve”, Uzvaras 2, Dobele

Secinājumi
Uzskatu, ka viesu māja „Upmala” būs iedzīvotāju, viesu un mans liels ieguvums. Tiktu nodrošinātas 18 darba vietas, kas šobrīd ir ļoti svarīgi, un būtu jauka atpūtas vieta viesiem.
Salīdzinājumā ar tuvākajām viesu mājām „Upmala” būtu lētākā atpūtas vieta.
Veidojot kursa darbu par III ketegorijas viesu māju, secināju, ka prasības šāda viesu nama izveidei ir diezgan augstas, taču lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientu, manuprāt, tas ir ļoti nepieciešams.
Veidojot organizatorisko struktūru, sapratu, lai notiktu laba sadarbība un attieksme starp darbiniekiem, nepieciešams veidot labu komandu.
Man kā viesnīcas īpašniecei, ir jāatlasa pēc iespējas labāki darbinieki, kas būtu profesionāli savos amatos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1307314
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register