-
Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
UZŅĒMĒJSABIEDRĪBAS STATŪTOS NOTEIKTIE DARBĪBAS VIRZIENI | 5 | |
UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI | 5 | |
UZŅĒMUMA VAJADZĪBAS | 6 | |
2. | PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 7 |
UZŅĒMUMA PRODUKTU UN PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 7 | |
PREČU KLASIFIKĀCIJA | 7 | |
PREČU SORTIMENTS | 8 | |
PRECES KVALITĀTE | 8 | |
PRECES DZĪVES CIKLS | 9 | |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 10 |
TIRGUS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS | 10 | |
4. | MĒRĶA TIRGUS UN TIRGUS NIŠAS NOTEIKŠANA | 11 |
KONKURENTU ANALĪZE | 11 | |
Piedāvātā produkcija | 12 | |
Priekšrocības | 12 | |
5. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 15 |
UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 15 | |
NETO APGROZIJUMS | 16 | |
6. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 17 |
PAMATLĪDZEKĻU UN APGROZĀMO LĪDZEKĻU RAKSTUROJUMS | 17 | |
7. | UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS | 18 |
UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA | 18 | |
8. | RISKS UN PROBLĒMAS | 19 |
9. | UZŅĒMUMA FINANSU PLĀNS | 21 |
NAUDAS PLŪSMAS PLĀNS 2004. UN 2005.GADIEM PA CETURKŠŅIEM | 25 | |
PLĀNOTĀ BILANCE 2004. UN 2005. GADIEM | 26 | |
PLĀNOTAIS PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS 2004. UN 2005.GADIEM | 27 | |
VĒRTĒJUMS | 29 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 30 |
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. Tā kā studiju darbā “Uzņēmuma biznesa plāns”rakstu par vēl neeksistējošu uzņēmumu, arī šim darbam tie būs biznesa plāna primārie mērķi:
Sniegt firmas vispārēju raksturojumu;
Raksturot tās produkciju un pakalpojumus
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
Izsekot līdzi produkcijas ražošanas ciklam;
Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam;
Apskatīt uzņēmējdarbības riska situācijas un iespējas
Izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam darbības gadam, ietverot peļņas un zaudējumu aprēķinu, naudas plūsmu sadali pa ceturkšņiem, kā arī plānoto bilanci pirmajam gadam .…
Uzņēmuma apraksts: darbības virzieni, misija, mērķi, vajadzības. Uzņ-ma produktu raksturojums: preču klasifikācija, sortiments, kvalitāte, dzīves cikls.Tirgus analīze, Mērķa un tirgus nišas noteikšana: Konkurentu analīze, produkcija, priekšrocības. Mārketinga stratēģija.Uzņ-ma cenu politika. Neto apgrozijums. Uzņ-ma funkcionēšana jeb ražošanas plāns. Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdz. raksturojums. Uzņ-ma vadība. Uzņ-ma vadības struktūra. Risks un problēmas.Uzņ-ma finansu plāns. Naudas plūsmas plāns.bilance, peļņas un zaudējumu aprēķins.Vērtējums.
- Krūmmelleņu ražošanas plāns z/s "Ceriņi"
- Radio "Boss" biznesa plāns
- Uzņēmuma "Virtuves mēbeles" biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns uzņēmumam
Business Plans for university23
-
Mārketinga plāns
Business Plans for university10
-
Biznesa plāna teorētiskā daļa
Business Plans for university21
Evaluated! -
Ābolu un ķiršu ražošanas plāns z/s "Mārtiņi"
Business Plans for university23
Evaluated! -
SIA "Beauty" uzņēmējdarbības uzsākšanas biznesa plāns
Business Plans for university20