Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397789
 
Evaluation:
Published: 11.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Projekta definēšana    3
1.1.  Projekta idejas apraksts    3
1.2.  Esošās situācijas apraksts    4
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    5
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    8
2.6.  Cenas un to struktūra    9
2.7.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    12
2.8.  Noslogojuma prognozēšana    13
3.  Finanšu iespēju izpēte    15
  Pielikums    18
Extract

2.7. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja būs informēti par to, – ja ieraudzīs tās reklāmu televīzijā, avīzē, žurnālā, ja viņi būs nogaršojuši jaunu produktu vai ieguvuši tā paraugu. Pircēju var piesaistīt arī ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos u.tml..
Tā kā mūsu uzņēmuma preci var iegādāties interneta mājas lapā, tad arī mēs sevi reklamēsim tādās mājas lapās kā www.draugiem.lv , tur izveidojot savu lapu, kas ir bez maksas, un arī baneri, ka Latvijā ir iespējams iegādāties pašdarinātas apsveikuma kartiņas. Vēl mums ir plāni izveidot profilu tādos sociālajos tīklos kā www.facebook.com un www.twitter.com. Vēl ir ieplānots uzlikt baneri ar mūsu logo un sauli „Lai sirdij būtu prieks” www.inbox.lv. Tas jau ir paredzēts uzlikt divas nedēļas pirms uzņēmuma darbības sākuma.
Tā kā tika minēts, ka mūsu potenciālie klienti ir sievietes, tad plānots ir ievietot reklāmu vairākos sieviešu žurnālos kā Cosmopolitan, Ieva, Santa, Lilit, Shape un Privātā Dzīve jau tad, kad mājas lapa būs izveidota un strādājoša.
Lai ieinteresētu jauniešus, tad ir paredzēts izveidot bukletus par mūsu piedāvājumu, kuri tiktu izdalīti uz ielas, dažādās skolās.
Uzņēmumam attīstoties ar laiku, lai sevi popularizētu vairāk varētu atbalstīt kādu pasākumu (jauniešu pasākumi, pasākumi, kas domāti gan sievietēm, gan vīriešiem), kur varētu atrasties mūsu potenciālie klienti. Tāpat ir doma izveidot savu pasākumu ikvienam, kam ir interese. Pasākuma galvenā doma ir tāda, ka, piemēram, uz Lieldienām cilvēks pats var izveidot apsveikuma kartiņu, uzņēmums nodrošina dalībniekus ar materiāliem, kurus viņš var izvēlēties, tālāk kad šī viņa veidotā apsveikuma kartiņa ir uztaisīta pēc izvēles var uzdāvināt draugam vai pilnīgi svešam cilvēkam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1331434
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register