Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:489689
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma raksturojums    7
2.1.  Uzņēmējdarbības forma    8
2.2.  Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesls    8
2.3.  Biznesa idejas un produkta apraksts    9
3.  Pakalpojumu apraksts    11
3.1.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    12
3.2.  Produkta attīstības pakāpe    13
3.3.  Produkta kvalitatīvie rādītāji    13
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    14
5.  Nozares analīze    16
5.1.  Tirgus analīze    17
5.2.  Tirgus attīstības tendences    17
5.3.  Tirgus stratēģija    21
5.4.  Mārketinga plāns    22
5.5.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    22
5.6.  Uzņēmuma netiešie konkurenti    24
6.  Finanšu plānošana    25
6.1.  Pieņēmumi uz kuriem balstās finanšu prognoze    25
6.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    25
6.3.  Bilance    25
6.4.  Naudas plūsmas pārskats    25
7.  SVID analīze    26
8.  Galvenie uzņēmuma riski    28
8.1.  Galvenie riska faktori un problēmas    29
8.2.  Galvenie riska faktoru mazināšanas iespējas    29
  Bibliogrāfija    31
Extract

8. Galvenie uzņēmuma riski
1. Iedzīvotāju pirktspējas risks
Risks, ka iedzīvotāju pirktspējas samazināšanās rezultātā manam uzņēmumam var nākties samazināt vai mainīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, mainās cilvēku vērtību sistēma un krītas iedzīvotāju morāle, kā rezultātā pieaug slodze tiesībsargājošām iestādēm un sociāli grūtāka kļūst klientu apkalpošana.
2. Darba plānošanas efektivitātes risks
Risks, ka darbu izpildes plānošana netiek veikta, ir formāla, nav sasaistīta ar uzņēmuma darbības mērķiem, nav noteiktas atbildīgās personas darbu izpildei, kā rezultātā darbu izpilde notiek haotiski, ilgstoši un nelietderīgi patērē iestādes resursus, rodas darbinieku pārslodzes.
3. Priekšizpētes pietiekamības risks
Risks, pirms darba uzsākšanas nav pietiekami kvalitatīvi veikta priekšizpēte par plānotā rezultāta (pakalpojuma, normatīvā regulējuma, projekta utt.) lietderību, finansiālo izdevīgumu, alternatīvām iespējām, ārējām prasībām, efektīvākiem ieviešanas variantiem utt., kā rezultātā var tikt nelietderīgi tērēti uzņēmuma resursi strādājot pie rezultātiem, kas nenesa sagaidīto vērtību vai nesasniedz definētos mērķus. Risks, ka uzņēmumam var nebūt pieejami aktuāli, pareizi, pietiekami dati, lai veiktu nepieciešamo problēmas analīzi, dati var tikt nepareizi izvēlēti un interpretēti, lai identificētu un raksturotu cēloni un problēmu.
4. Klientu apkalpošanas kvalitātes risks
Risks, ka procesi nav vērsti uz klientu apkalpošanas kvalitāti, nav definēts vienots klientu apkalpošanas standarts, personāls nav pietiekami kompetents klientu apkalpošanai, klientu apkalpotājiem ir dažādas pieejas un redzējums / normu interpretācija, netiek pilnvērtīgi uzraudzīta klientu apkalpošanas kvalitāte (piemēram, klientu sūdzību saturiskā analīze), lai pilnveidotu klientu apkalpošanu atbilstoši klientu vajadzībām. Nepilnvērtīgi ir identificētas iestādes klientu grupas, kuru vajadzībām pielāgot dažādos klientu apkalpošanas procesus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,70 €
Work pack Nr. 1362998
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register