-
Viesu māja
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Biznesa ideja un uzņēmuma dibināšanas idejas izcelsmes vēsture | 4 |
1.3. | Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi | 5 |
2. | Industrijas un mērķa tirgus analīze | 7 |
2.1. | Statistisko datu analīze | 7 |
2.2. | Mērķa tirgus segmentēšana | 10 |
2.3. | Iekļūšanas un iziešanas barjeras | 11 |
2.4. | Valsts politika, regulējums industrijā | 12 |
2.5. | Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte | 12 |
2.6. | Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā | 13 |
2.7. | Veiksmes faktori industrijā | 13 |
2.8. | Tradīcijas valstī, reģionā | 14 |
2.9. | Industrijas attīstības fāze, perspektīva | 14 |
3. | Konkurentu analīze | 15 |
4. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 19 |
5. | Uzņēmuma vadība un personāls | 21 |
6. | Izplatīšanas stratēģija | 22 |
6.1. | Cenu stratēģija | 22 |
6.2. | Biznesa idejas ieviešanas uzsākšanas plāns | 22 |
7. | Uzņēmējdarbības risku analīze | 24 |
8. | SVID analīze | 26 |
9. | Finanšu aprēķini un plāns | 28 |
9.1. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 28 |
9.2. | Uzņēmuma sākuma bilance | 30 |
9.3. | Viesu mājas plānotie ieņēmumi | 30 |
10. | Viesu mājas plānotie izdevumi | 32 |
10.1. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 34 |
11. | Secinājumi | 35 |
12. | Izmantotās literatūras saraksts | 36 |
11 Secinājumi
Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un to darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Tirgus piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, domāt par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām.
Uzņēmējiem nepieciešams sagatavoties daudzām būtiskām pārmaiņām ekonomiskajā vidē, apbruņoties ar pēc iespējas labākiem tirgus jomas ieročiem, iemācīties tos prasmīgi izmantot savu produktu pozīcijas veidošanai. Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteikts uzņēmuma pastāvēšanas jābūtību.
Lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs, uzņēmuma vadītājam ir jāveido kvalitatīvs piedāvājums, par kuru klienti būtu gatavi maksāt prasīto naudas summu un jāpieņem darbā kvalificētu darbaspēku, kuru zināšanas un prasmes tūrisma un viesmīlības jomā tiks vēl pilnveidotas nosūtot viņus uz specializētiem dažādu ar tūrismu saistītu organizāciju rīkotiem kursiem un semināriem. Lai varētu nodrošināt uzņēmuma turpmāko darbību un attīstību uzņēmumam jāgūst peļņa.
…
Viesu māju un citu apmešanās vietu nepieciešamība mūsdienās ir liela, jo cilvēki aizvien vairāk ceļo, tādējādi rodas lielāka vajadzība pēc naktsmājām. Visā pasaulē tūrisms nepārtraukti attīstās un piesaista arvien vairāk cilvēku. Tas ir viens no ienesīgākajiem biznesa veidiem pasaulē. Tūrismam arī Latvijā ir labas perspektīvas.
Darbā ir gramatikas kļūdas.
- Viesu māja
- Viesu nama biznesa plāns
- Viesu nama biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university65
-
Izīrējamas istabas, viesu māja
Business Plans for university28
Evaluated! -
Viesu māja "Kaprīze"
Business Plans for university25
-
Viesu māja "Jāņi"
Business Plans for university7