Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572468
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Biznesa ideja un uzņēmuma dibināšanas idejas izcelsmes vēsture    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    5
2.  Industrijas un mērķa tirgus analīze    7
2.1.  Statistisko datu analīze    7
2.2.  Mērķa tirgus segmentēšana    10
2.3.  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    11
2.4.  Valsts politika, regulējums industrijā    12
2.5.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    12
2.6.  Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    13
2.7.  Veiksmes faktori industrijā    13
2.8.  Tradīcijas valstī, reģionā    14
2.9.  Industrijas attīstības fāze, perspektīva    14
3.  Konkurentu analīze    15
4.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    19
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    21
6.  Izplatīšanas stratēģija    22
6.1.  Cenu stratēģija    22
6.2.  Biznesa idejas ieviešanas uzsākšanas plāns    22
7.  Uzņēmējdarbības risku analīze    24
8.  SVID analīze    26
9.  Finanšu aprēķini un plāns    28
9.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    28
9.2.  Uzņēmuma sākuma bilance    30
9.3.  Viesu mājas plānotie ieņēmumi    30
10.  Viesu mājas plānotie izdevumi    32
10.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    34
11.  Secinājumi    35
12.  Izmantotās literatūras saraksts    36
Extract

11 Secinājumi
Tirgus ekonomika nosaka uzņēmēja rīcību pētīt un apmierināt pieprasījumu, organizēt tikai pieprasītu produktu ražošanu un to darīt tā, lai nodrošinātu peļņu tagad un arī nākotnē. Tirgus piespiež uzņēmēju pastāvīgi domāt par uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu, domāt par nepieciešamajām izmaiņām un uzņemties atbildību par pieņemto lēmumu sekām.
Uzņēmējiem nepieciešams sagatavoties daudzām būtiskām pārmaiņām ekonomiskajā vidē, apbruņoties ar pēc iespējas labākiem tirgus jomas ieročiem, iemācīties tos prasmīgi izmantot savu produktu pozīcijas veidošanai. Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteikts uzņēmuma pastāvēšanas jābūtību.
Lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs, uzņēmuma vadītājam ir jāveido kvalitatīvs piedāvājums, par kuru klienti būtu gatavi maksāt prasīto naudas summu un jāpieņem darbā kvalificētu darbaspēku, kuru zināšanas un prasmes tūrisma un viesmīlības jomā tiks vēl pilnveidotas nosūtot viņus uz specializētiem dažādu ar tūrismu saistītu organizāciju rīkotiem kursiem un semināriem. Lai varētu nodrošināt uzņēmuma turpmāko darbību un attīstību uzņēmumam jāgūst peļņa.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register