-
Viesu nama biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Pakalpojuma raksturojums | 4 |
1.2. | Produkta kvalitāte | 5 |
2. | Tirgus analīze | 6 |
2.1. | Tirgus vispārīgs raksturojums | 6 |
2.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 7 |
2.3. | Konkurentu analīze | 9 |
2.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 11 |
3. | Mārketinga stratēģija | 13 |
3.1. | Uzņēmuma cenu politika | 13 |
3.2. | Pakalpojuma realizācijas kanālu raksturojums | 15 |
3.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 16 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 19 |
4.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 19 |
4.2. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 20 |
5. | Uzņēmuma vadība | 21 |
5.1. | Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra | 21 |
5.2. | Uzņēmuma nodarbinātas personāls | 21 |
6. | Problēmas un risks | 23 |
6.1. | Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi | 23 |
7. | Finansu informācija | 25 |
7.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 25 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotās Literatūras saraksts | 30 | |
PIELIKUMI | 31 |
1.Produkta raksturojums
1.1.Pakalpojuma raksturojums
Viesu māja sniegs lauku tūrisma un viesu nama pakalpojumus, kuros ietilps svinību zāles, konferenču zāles un pirts īre, naktsmītnes īre, ūdens transporta iznomāšana pie uzņēmuma esošajā ūdenstilpē, kā arī makšķerēšanas aprīkojuma īre un kvadraciklu iznomāšana.
Lai nodrošinātu minētos pakalpojumus, tiks atjaunota bijušā muižas klēts, kur atradīsies konferenču zāles, pirts un svinību zāle, kā arī tiks uzcelta jauna guļbaļķu māja, kur varēs nakšņot 20 cilvēki. Viesu mājas komplekss tiks veidots uz ģimenes īpašumā esošas zemes Limbažu rajona Katvaru pagastā, 7 km no rajona centra Limbažiem un 100 km no Rīgas.
Klēts mājai ir 2 stāvi. Klienti varēs izmantot:
Konferenču zālei otrajā stāvā;
Svinību zāli pirmajā stāvā;
Pirts telpu;
Dušas kabīnes;
Tualeti;
Virtuves stūrīti.
Guļbaļķu māja tiks veidota divos stāvos, kur tiks iekārtoti 10 divvietīgi numuri. Kā arī tualete un dušas telpa.…
Kā liecina Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūras izpētes dati par atpūtas kompleksu piedāvājumiem un to izmantošanas tendencēm – Latvijā ir vērojams būtisks pieprasījuma pieaugums pēc šādiem tūrisma pakalpojumiem. „Latvijas tūrisma attīstības stratēģija 2002.-2010. gadam” paredz stabilu vietu atpūtas kompleksiem un paredz, ka Latvijā tūrisma pakalpojumu apjoms divdesmit gadu laikā dubultosies. Par sava kursa darba tēmu esmu izvēlējusies viesu mājas biznesa plāna izveidi, jo strādājot praksi tūrisma nozarē esmu sapratusi, ka tā man ir saistoša un ļoti interesanta. Par sava uzņēmuma izveidi esmu domājusi jau sen, tāpēc nolēmu izstrādāt biznesa plānu savam plānotajam uzņēmumam, lai redzētu reālo situāciju šajā tirgus nozarē, kas ir gaidāms, kas ir nepieciešams un ar ko ir jārēķinās veidojot savu uzņēmumu. Kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu viesu mājai un aprēķināt ieguldīto līdzekļu spēju atmaksāties. Lai veiksmīgi realizētu iepriekš minēto mērķi, izvirzīju sekojošus uzdevumus: • Izvērtēt tirgu; • Izpētīt konkurentus; • Izstrādāt viesu mājas piedāvāto projektu; • Novērtēt viesu mājas vietas piemērotību; • Novērtēt uzņēmuma darbības attīstību; • Izteikt secinājumus. Kursa darbs sastāv no septiņām nodaļām, ievada, secinājumiem, un literatūras saraksta, kā arī pielikuma. Darbā ir iekļautas sešpadsmit tabulas un pieci attēli.
- Viesu nama biznesa plāns
- Viesu nama biznesa plāns
- Viesu nama biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university31
-
Viesu nama "Liepas" biznesa plāns
Business Plans for university31
-
Biznesa plāns SIA "Kālziedi"
Business Plans for university32
Evaluated! -
Biznesa plāns SIA "Dravas"
Business Plans for university26