-
Viesu nama biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJAS | 3 | |
1. | VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU | 16 |
1.1. | Dalībnieki un organizatoriskā struktūra | 17 |
1.2. | Uzņēmuma misija un mērķi | 18 |
1.3. | Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesli un problēmas tā realizācijā | 19 |
2. | VADĪBA | 23 |
2.1. | Projekta realizācijā iesaistītie darbinieki | 23 |
2.2. | Projekta „Papardes” komandas komunikāciju plāns | 25 |
3. | TŪRISMA NOZARES RAKSTUROJUMS | 29 |
4. | PROJEKTA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS, PAKALPOJUMI | 37 |
4.1. | Anketēšanas metodoloģija | 37 |
4.2. | Anketēšanas rezultāti | 38 |
4.2.1. | Potenciālā mērķauditorija | 38 |
4.2.2. | Respondentu ieinteresētība par viesu nama pakalpojumiem | 40 |
4.2.3. | Viesu nama pakalpojumi | 42 |
4.3. | Viesu mājas „Papardes” atrašanās vietas raksturojums | 43 |
5. | MĀRKETINGA PLĀNS | 45 |
5.1. | Projekta noieta tirgu raksturojums | 45 |
5.2. | Konkurentu raksturojums | 47 |
5.3. | Mārketinga plāns | 47 |
5.4. | Projekta procesu raksturojums | 51 |
5.5. | Galvenās projekta sastāvdaļas un to termiņi | 53 |
6. | PROJEKTA „PAPARDES” REALIZĀCIJAS IZKLĀSTS | 54 |
6.1. | Projekta alternatīvu analīze | 55 |
6.2. | Projekta prioritāte, misija un mērķi | 57 |
6.3. | Plānotais finansējums | 58 |
6.4. | Viesu mājas raksturojums | 58 |
7. | PROJEKTA „PAPARDES” FINANŠU PLĀNS UN EFEKTIVITĀTES ANALĪZE | 62 |
7.1. | Finanšu aprēķini | 62 |
7.2. | Projekta efektivitātes analīze | 67 |
8. | RISKI UN TO SAMAZINĀŠANAS PASĀKUMI | 70 |
8.1. | Projekta riski | 70 |
8.2. | Produkta riski | 77 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 79 |
ANOTĀCIJA
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors.
Projekts „Papardes” darbosies lauku tūrisma jomā. Projekta „Papardes” realizētāji, analizējot lauku tūrisma tirgu un pieprasījumu tajā, secinājuši, ka ir pieprasījums pēc viesu mājas pakalpojumiem netālu no kalna „Rāmkalni”. Viesu nams „Papardes” teritorija atrodas skaistā, reljefā teritorijā, 45 min. braucienā no Rīgas centra, 2 minūšu braucienā no „Rāmkalniem”.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz esošās situācijas Latvijas tūrisma tirgū izpēti, izstrādāt projektu, kura ietvaros tiek dibināts jauns uzņēmums, nopirkta viesu māja, kas atrodas Rīgas rajonā, kalna „Rāmkalni” tuvumā, veikta viesu nama sagatavošana darbības uzsākšanai un 2007.gada februārī uzsākta viesu nama darbība.
Darba mērķa realizācijai definētie darba uzdevumi:
1) sniegt vispārēju informāciju par jaundibināmo uzņēmumu, tā struktūru, personālu, uzņēmumu misiju un mērķiem un identificēt uzņēmuma stiprās, vājās puses, draudus un iespējas, lai izveidotu SWOT matricu un noteiktu uzņēmuma stratēģiskos virzienus;
2) raksturot uzņēmuma vadību un projekta realizācijā iesaistīto darbinieku kompetenci;
3) izpētīt esošo situāciju tūrisma tirgū;
4) raksturot projekta darbību, izanalizēt anketēšanas rezultātus un projekta atrašanās vietu;
5) izstrādāt mārketinga plānu un mārketinga stratēģiju projekta attīstībai;
6) veikt projekta plānošanu un izstrādāt darba organizācijas aprakstu;
7) izstrādāt finanšu plānu, veikt izmaksu un efektivitātes analīzi;
8) izvērtēt iespējamos riskus projekta realizācijā un izstrādāt to samazināšanas pasākumus.
Veicot izpēti pirmsprojekta stadijā, tika secināts, ka potenciālajiem viesu nama „Papardes” apmeklētājiem ir liela interese par viesu nama pakalpojumiem. To apstiprināja arī „Rāmkalni” saimnieki. Izpētes rezultātā tika nolemts dibināt jaunu uzņēmumu un iegādāties īpašumu netālu no kalna „Rāmkalni”, lai veiktu nepieciešamos pārbūves darbus un atvērtu viesu namu.
Projekta īstermiņa mērķis ir dibināt jaunu uzņēmumu, iegādāties nekustamo īpašumu „Papardes”, izveidot viesu namu un, gūstot peļņu, sniegt viesu nama pakalpojumus.
Projekta ilgtermiņa mērķis ir radīt jaunu uzņēmumu, kas piedāvās viesu nama pakalpojumus, veiksmīgi apmierinās klientu vēlmes un nesīs ieguldījumu gan pašvaldības, gan reģiona attīstībā.
Uzņēmums – SIA „Papardes” - tiks dibināts 2006.gada novembrī kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuru dibinās 2 dalībnieki, tā statūtkapitāls ir 5000 Ls, kas veidojas no dalībnieku naudas iemaksas statūtkapitālā. Jaunā uzņēmuma īpašnieki ir 2 fiziskas personas, kurām pieder vienādas īpašuma daļas (50/50).
SIA „Papardes” plānotie pamatdarbības veidi:
1) lauku viesnīcas pakalpojumi;
2) ūdens transportlīdzekļu iznomāšana.
Izvērtējot projekta alternatīvas, tika pieņemts lēmums piedāvāt viesu nama pakalpojumus un šādus papildpakalpojumus:
pirti ar kamīnzāli;
peldēšanos;
braukšanu ar laivām;
makšķerēšanu;
volejbolu;
badmintonu;
interneta pieeju.
Iespējas viesu nama iemītniekiem pašiem pagatavot ēst tiks nodrošinātas ar mikroviļņu krāsns, ledusskapja, grila, trauku iegādi. Iepriekš vienojoties viesnīcas apkalpojošais personāls var nodrošināt ēdienu piegādi no „Rāmkalniem”.
Viesu mājā paredzēts izveidot vienvietīgos, divvietīgos, četrvietīgos un luksus numuriņu – kopā 9.
…
Darbā tiek izstrādāts viesu nama biznesa plāns, izpētīts tirgus lauku tūrisma jomā, veiktas aptaujas, izstrādāts mārketinga plāns viesu nama attīstībai.
- Viesu nama biznesa plāns
- Viesu nama biznesa plāns
- Viesu nama biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns
Business Plans for university15
-
Biznesa plāns
Business Plans for university24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Business Plans for university10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Business Plans for university14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Business Plans for university44