-
Viesu nams "Kā mājās"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Kopsavilkums | 1 |
2. | Uzņēmuma apraksts | 2 |
2.1. | Pamatinformācija par uznēmumu | 2 |
2.2. | Uzņēmuma pamatdarbība | 3 |
2.3. | Uzņēmuma papilddarbība | 3 |
2.4. | Uzņēmuma idejas vēsture | 3 |
2.5. | Uzņēmuma misija | 3 |
2.6. | Uzņēmuma mērķi | 4 |
2.7. | Uzņēmuma vajadzības | 4 |
3. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 5 |
3.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums | 5 |
3.2. | Produkta sortiments un to raksturojums | 5 |
3.4. | Produkta kvalitāte | 6 |
3.5. | Pakalpojuma dzīves cikls | 6 |
4. | Tirgus analīze | 7 |
4.1. | Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums | 7 |
4.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 10 |
4.3. | Konkurentu analīze | 11 |
5. | Mārketinga stratēģija | 12 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 12 |
5.2. | Internets, kā svārīgā mārketinga daļa | 13 |
5.3. | Nozare | 14 |
5.4. | Pircēji | 14 |
5.5. | Realizācija | 15 |
6. | Noieta veicināšanas pasākumi | 16 |
7. | Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns | 18 |
7.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 18 |
7.2. | Projekta realizācijai nepieciešamie resursi | 18 |
7.3. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 19 |
8. | Uzņēmuma vadība | 20 |
8.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 20 |
8.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 20 |
9. | Problēmas un risks | 23 |
9.1. | Risks | 23 |
9.2. | Problēmas | 24 |
10. | Finanšu informācija | 25 |
10.1. | Dibināšanas izmaksas | 25 |
10.2. | SIA viesu nama „Kā mājās” plānotie izdevumi 2008.gadā | 27 |
Viesu nams „Kā mājās” atrodas Jelgavā, Robežu ielā 3. Uzņēmuma uzņēmējdarbības forma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA viesu nams „Kā mājās” ir jauns uzņēmums, dibinātāji - 3 cilvēki. Uzņēmums darbosies tūrisma pakalpojumu jomā. Viesu nama ieņēmumi būs par naktsmītnes un pirts izmantošana, laivu un ūdensmotociklu īre, viesu zāles noma, telpu izīrēšana kafejnīcai. Cenas par pakalpojumiem tiek aprēķinātas pēc principa: izmaksas + uzcenojums. Uzcenojums ir atkarīgs no pakalpojuma rakstura.
Uzņēmumam „Kā mājās” ir izstrādāts reklāmas budžeta plāns, kurš iekļauj sludinājumu izvietošanu dažādos masu informācijas līdzekļos.
Uzņēmuma piedāvājums būs virzīts uz to, lai apmierinātu jebkurā laikā jebkura klienta vajadzības un vēlmes, kas grib atpūsties no ikdienas, pavadīt atvaļinājumu, vienkārši pārnakšņot vai jauki pavadīt nedēļas nogali ārpus pilsētas ekoloģiski tīrā vidē – pavasara, vasaras, rudens vai ziemas sezonā.
SIA viesu nama „Kā mājās” darbības finanšu analīze balstās uz biznesa plāna pievienotiem pārskatiem un ekonomisko rādītāju aprēķiniem. Pamatojoties uz plānotajiem datiem uzņēmums paredz nepieciešamību pēc 250 000 Ls liela bankas aizņēmuma. To plānots saņemt Hansabankā uz 25 gadiem. Šos līdzekļus uzņēmums plāno izlietot, viesu nama celtniecībai, papildus pamatlīdzekļu iegādei, sākotnējam mārketingam un reklāmai, un lai nodrošinātu firmai pietiekamu apgrozāmo kapitālu darbības uzsākšanai.
Uzņēmuma īstermiņa plānos ietilpst – veiksmīgi iegūt bankas aizņēmumu; izveidot un iekopt viesu namu un tā teritoriju, kvalitatīva personāla atlase.
…
Labs biznesa plāns par viesu namu. Pasniedzēja vērtējums 8 balles.
- Viesu mājas biznesa plāns
- Viesu nams "Ezeriņš"
- Viesu nams "Kā mājās"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu mājas izveidošana
Business Plans for university10
-
Viesu nama biznesa plāns
Business Plans for university65
-
Atpūtas mājas projekts
Business Plans for university19
-
Viesu nams
Business Plans for university28
-
Viesu nams "Madariņas"
Business Plans for university12