Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439825
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma mērķis    5
3.  Vadība un personāls    6
4.  Uzņēmuma darbības virziens    7
5.  Pakalpojumi    8
6.  Tirgus un mārketings    9
7.  Finanšu informācija    10
7.1.  Nepieciešamās investīcijas    10
7.2.  Naudas apgrozījuma pārskats    11
8.  Konkurence    12
9.  Riska faktori    13
10.  SVID analīze    15
  Pielikumi    16
Extract

Tā kā pēc iestāšanās ES tūrismu tirgus Latvijā nepārtraukti pieaug, SIA „Madariņas” spēs attīstīt tūrisma attīstību Priekules pagastā un pilnvērtīgāk apmierināt pieprasījumu. Sabiedrības mērķis ir pilveidot pakalpojumu klāstu, tādā veidā gan dažādojot, gan palielinot atpūtnieku klāstu no Latvijas un no ārzemēm.
Pirts un peldbaseins tiks piedāvāti gan atpūtniekiem, kas atbraukuši uzlabot veselību, gan arī vietējiem iedzīvotājiem kā laba atpūtas alternatīva. Ja būs attiecīgs pieprasījums, tad tiks nodarbināts profesionāls pirtnieks.
Ēdināšanas pakalpojumi netiks piedāvāti, bet tiks izveidota atsevišķa virtuve, kur viesis ar saviem produktiem spēs pagatavot sev maltīti.
SIA „Madariņas” veidos sadarbību ar tūrisma informācijas centriem (TIC) visā Latvijā un Lauku ceļotāju. Sabiedrībai tiks izveidota mājas lapa internetā kuru tā plāno papildināt ar jaunāko informāciju un mūsu pieejamiem pakalpojumiem.

2. Uzņēmuma mērķis

Uzņēmuma mērķis ir veicināt biznesa vides sakārtošanu un konkurētspējas paaugstināšanu, veicināt un nodrošināt līdzsvarotu un ilgtspējīgu saimniecisko dabrību, samazinot sociālekonomiskās atšķirības starp laikiem un pilsētām, saglabājot daudzveidīgu laiku vidi un radot ilgtspējīgas nodarbinātības iespējas laukos, kā arī veicināt sniegto pakalpujumu kvalitāti un konkurētspēju.

Lai sniegtu šos izvirzītos mērķus, uzņēmumam jāatrisina šādi uzdevumi:
Uzņēmuma atpazīstamības veicināšana,
Pakalpojuma dažādošana,
Darbības senonalitātes ietekmes samazināšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1122202
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register