Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360152
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Nosaukums    4
1.2.  Vajadzība, kas tiks apmierināta, un produkta koncepcija    4
1.3.  Misija un vīzija    4
1.4.  Uzņēmuma forma    4
1.5.  Dalībnieki    5
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Mikrovide (Klienti, pircēji)    6
2.2.  Konkurenti    6
2.3.  Partneri    8
2.4.  Resursu tirgus    8
  Darba spēks    8
  Izejvielas    8
2.5.  Makrovide    9
  Politiskās vides faktori    9
  Demogrāfiskie faktori    11
  Ekonomiskie faktori    11
  Apkārtējas vides, dabas faktori    11
3.  Mārketinga instrumentu komplekss (mix)    13
3.1.  Produkts (produkta līmeņi un to attīstīšana, minimālais produkts/ MVP)    13
3.2.  Izplatīšanas kanāli    14
3.3.  Komunikācijas iespējas    14
4.  Svid analīze    15
5.  Riska faktori    17
6.  Ieņēmumu un izmaksu, peļņas/zaudējumu plāns    18
6.1.  Ieņēmumu sadalījums pa mēnešiem    18
6.2.  Fiksētās izmaksas    20
6.3.  Mainīgās izmaksas    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    22
6.5.  Izmaksu avoti    22
7.  Naudas plūsma    23
8.  Pielikumi    24
Extract

Viesu nams “Mežvēji”, piedāvā dažādus atpūtas veidus, piemēram, slidošana ziemas sezonā, braukšana ar laivu, riteņa izīrēšana, volejbola vai futbola spēlēšana, kino vakaru rīkošana vasaras sezonā, kā arī pārnakšņošana. Organizācija ir spējīga attīstīties, ņemot vērā cilvēku vēlmes un pasaules tendences tūrisma sfērā. Ir iespējami sekojošie produkta attīstīšanas posmi:
• Bāzes produkts - vieta nakšņošanai;
• Pamatprodukts - vieta nakšņošanai ar dažiem atribūtiem, kuri padara naktsmītni komfortablu un atmosfēru viesu namā mājīgu (gulta, sega, spilvens);
• Sagaidāmais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, kuri padara dzīvi ārpus pilsētas tik pat civilizētu (duša, virtuve, balkons, autostāvvieta, apkure);
• Paplašinātais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, ka arī pievilcīgs viesu nama iekšējais un ārējais noformējums (dizains);
• Potenciālais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, pievilcīgs dizains, atpūtas veidu piedāvājuma klāsts un aprīkojums, kas ir nepieciešams cilvēkiem atpūtas laikā, lai padarītu to neaizmirstamu:
1. Divas reizes nedēļā būs pieejamas vakariņas ar citu valstu tradicionālo ēdienu, sadarbībā ar organizāciju “Svētki Jums”, kuru pagatavos speciāli izsaukti pavāri. Vakariņas notiks banketu zālē pie kamīna, lai viesi sajustos kā mājās.
2. Pirts un džakuzi telpā būs piemērots apgaismojums gan romantiskam vakaram pārītim, gan jautrai atpūtai kādai lielākai kompānijai.
3. Banketu zālē būs pieejama arī mūzikas sistēma ar projektoru, lai viesi radītu sev neaizmirstamu vakaru, klausoties mūziku vai dziedot karaoke.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register