-
ZS "Fortūna"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 3 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma mērķi un misija | 4 |
1.3. | Uzņēmuma vajadzība | 4 |
Pakalpojumu raksturojums | 5 | |
Tirgus analīze | 6 | |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 6 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 6 |
3.3. | Konkurences noteikšana | 6 |
Mārketinga stratēģija | 7 | |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 7 |
4.2. | Noieta veicināšanas pasākumi | 7 |
4.3. | Sadarbības partneri | 7 |
4.4. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 8 |
Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 9 | |
6.1. | Risks un problēmas | 10 |
6.2. | Riska un problēmu risinājums | 10 |
Finansu informācija | 11 |
2004. gada 23. februārī tika dibināta zemnieku saimniecība “Fortūna”, kas nodarbosies ar upeņu audzēšanu Latvijas tirgum. Tiks piedāvāti dažādi upeņu izstrādājumi. Tiks piedāvātas dažādas upeņu šķirnes gan saldās, gan paskābās. Klienti varēs iegādāties tās šķirnes ogas, kas viņam patīk vislabāk.
Uzņēmuma dibinātāji – Gunta Solima un Edgars Solims - Ir ieguldījuši savus finansiālos un materiālos līdzekļus, kuru vērtība , pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 1500Ls.
Veicot pētījumus Krāslavas rajonā un Latvijā, jāsaka, ka ar upeņu audzēšanu nodarbojas minimāli, bet tomēr jau attīstās un arī pieprasījums aug pēc Latvijā ražotiem produktiem. Aug arī pieprasījums pēc veselīgas pārtikas, un upenes ir ļoti veselīgas, tās kalpo arī kā ārstnieciskas zāles.
Lai izturētu konkurenci, z/s “Fortūna” mēģinās sevi parādīt ar neapšaubāmu kvalitāti, šķirņu daudzveidību un labu apkalpošanu. Tiks pieņemti arī pasūtījumi.
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšana ir tā popularitāte, tādēļ z/s “Fortūna” īpašu uzmanību pievērsīs reklāmai vietējā mērogā.
z/s “Fortūna” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu.
…
1. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………… ... ... .. 4. 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu…………………………………………………………… ... ... . .. 4. 1.2. Uzņēmuma mērķi un misija……………………………………………………………… ... ... . ……….. 4. 1.3. Uzņēmuma vajadzība…………………………………………………………… ... .………………………. . 4. 2. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………… ... ... . 5. Pakalpojumu raksturojums ……………………………………………………………………………………………………….. 5. 3. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 6. Tirgus analīze ……………………………………………………………………………………………………………………………… 6. 3.1. Tirgus vispārējs raksturojums ………………………………………………………………………………. 6. 3.2. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana ………………………………………………………………. 6. 3.3. Konkurences noteikšana ………………………………………………………………………………………… 6. 4. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 7. Mārketinga stratēģija…………………………………………………………………………………………………………………… 7. 4.1. Uzņēmuma cenu politika ………………………………………………………………………………. 7. 4.2. Noieta veicināšanas pasākumi ……………………………………………………………………. 7. 4.3. Sadarbības partneri ………………………………………………………………………………………… 7. 4.4. Sabiedriskā viedokļa veidošana …………………………………………………………………… 8. 5. nodaļa……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9. Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas ……………………………………………………………………… 9. 6. nodaļa …………………………………………………………………………………………………………………………………….… 10. 6.1. Risks un problēmas ………………………………………………………………………………………………… 10. 6.2. Riska un problēmu risinājums
- Biznesa plāns autoservisam
- SIA "Datorsalons"
- ZS "Fortūna"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Business Plans for secondary school8
-
Avīze "Pasta Balodis"
Business Plans for secondary school9
-
SIA "I-deja"
Business Plans for secondary school18
-
Biznesa plāns autoservisam
Business Plans for secondary school15
Evaluated! -
"Aktīvs-Plus" biznesa plāns
Business Plans for secondary school14