Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559360
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi un misija    4
1.3.  Uzņēmuma vajadzība    4
  Pakalpojumu raksturojums    5
  Tirgus analīze    6
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    6
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    6
3.3.  Konkurences noteikšana    6
  Mārketinga stratēģija    7
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    7
4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    7
4.3.  Sadarbības partneri    7
4.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    8
  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    9
6.1.  Risks un problēmas    10
6.2.  Riska un problēmu risinājums    10
  Finansu informācija    11
Extract

2004. gada 23. februārī tika dibināta zemnieku saimniecība “Fortūna”, kas nodarbosies ar upeņu audzēšanu Latvijas tirgum. Tiks piedāvāti dažādi upeņu izstrādājumi. Tiks piedāvātas dažādas upeņu šķirnes gan saldās, gan paskābās. Klienti varēs iegādāties tās šķirnes ogas, kas viņam patīk vislabāk.

Uzņēmuma dibinātāji – Gunta Solima un Edgars Solims - Ir ieguldījuši savus finansiālos un materiālos līdzekļus, kuru vērtība , pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 1500Ls.

Veicot pētījumus Krāslavas rajonā un Latvijā, jāsaka, ka ar upeņu audzēšanu nodarbojas minimāli, bet tomēr jau attīstās un arī pieprasījums aug pēc Latvijā ražotiem produktiem. Aug arī pieprasījums pēc veselīgas pārtikas, un upenes ir ļoti veselīgas, tās kalpo arī kā ārstnieciskas zāles.

Lai izturētu konkurenci, z/s “Fortūna” mēģinās sevi parādīt ar neapšaubāmu kvalitāti, šķirņu daudzveidību un labu apkalpošanu. Tiks pieņemti arī pasūtījumi.

Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšana ir tā popularitāte, tādēļ z/s “Fortūna” īpašu uzmanību pievērsīs reklāmai vietējā mērogā.

z/s “Fortūna” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register