Kā arī vēlos pieminēt faktu. Garā aina, kas seko Bertonam, kad tas brauc atpakaļ ar auto uz pilsētu, tika filmēta Osakā un Tokijā. Tā kā ārzemju ceļojumi PSRS nebija viegli panākami, tad viens no iespējamajiem iemesliem kādēļ šī garā aina tika atstāta filmā ir, lai attaisnotu ceļojumu filmēšanas grupai un režisoram. Jāņem vērā, ka tā laika padomju auditorijai futūristiskā Japānas pilsēta uz skatītājiem spēja atstāt ļoti spēcīgu un vēl nepiedzīvotu iespaidu.
Analizējot šo filmu es novēroju A.Terkovska lēnos kadrējumus, lēnas kameras kustības, kas pavadītas ar skaņu. Viss kopumā skatītājam atstāj hipnotizējošu iespaidu, pat varētu teikt neliels transs. Lieliski attēlo spēles ar krāsu psiholoģiju, kas suģistē un izceļ lietas kam vēlās lai skatītājs pievērš uzmanību. Absolūtas mākslinieciskās kompozīcijas. Ļoti izteikti monologi, kā arī jūtama dialogu estētika. Perfekcija.
…