Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:575823
 
Evaluation:
Published: 21.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Par pamatu šai esejai ņemta Erskines koledžas Biznesa vadības profesora Robert Guang Tian, Ph.D. publikācija internetā par mārketinga attīstību 21. gadsimtā starpkultūru jautājumu kontekstā. Manuprāt, autors savā publikācijā iezīmē tos mārketinga un kultūras saskares aspektus, kas biznesa praksē vēl nav nobrieduši līdz, ja tā var izteikties, konflikta stadijai, kad tie būtu akūti jārisisna; tomēr tie ir virzieni, kuri biznesa praktiķiem un mārketinga profesionāļiem kļūs aktuāli, darbojoties globālajā pasaules tirgū.
21. gadsimts iezīmējas ar globalizācijas procesiem visās cilvēku dzīves sfērās, un, patīk tas mums vai ne, globalizācija ir neizbēgams process, kas ienesīs zināmas pārmaiņas arī starpkultūru saskarsmē un sakaros. No vienas puses pasaule kļūst viendabīgāka, un atsevišķu valstu nacionālo tirgu īpatnības ne tikai vājinās, bet attiecībā uz dažiem produktiem tās izzūd pavisam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1131520
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register