Caur iedarbīgu jaunas komunikācijas sistēmas ietekmi, kas ir starpnieks sociālajām interesēm, valstu politikām, biznesa stratēģijām, jaunā kultūra ir tapšanas stadijā: virtuālās realitātes kultūra, kuras saturs, dinamikas un nozīmība prezentēta un analizēta M. Kastela darbā par tīkla sabiedrību.
Autors darbā uzsver, ka virtuālās kultūras ietekmes atslēga atrodama no pētījumu laukiem izglītojošos un reklāmas efektos, kurām jāspekulē ar atklātību un cilvēki piesaistīti vismazākās pretestības trajektorijai.
TV dominēšanas sistēma var tikt raksturota kā masu medijs, kad vienkāršs vēstījums no pieciem centralizētajiem sūtītājiem var tik nosūtīts miljoniem saņēmēju. Turklāt vēstījuma saturs un formāts piemērots viszemākajam kopīgajam detonatoram.
Autors atzīmē TV un radio jauninājumus, kas kalpo kā centralizētie spēki propagandai.
Televīzijas attīstība kļuvusi par kulturālu sabiedrības epicentru.3
Un visvairāk orientētā TV valsts ir ASV.
Jaunie mediji nosaka segmentētu, dažādu mērķauditoriju, lai gan masveidu locekļu attiecībās, nav vairāk kā mērķauditorija vienlaicīgās attiecībās un vienveidīgu vēstījumu saņemšanā. Jaunie mediji nav ilgāk kā masu mediji tradicionālajā jēgas sūtīšanā ierobežotos vēstījumos homogēnām masu mērķauditorijām.…