Essays
Business and Law
Marketing, Advertising
A/s Hansabanka pakalpojumu cenas un to veidošana-
A/s Hansabanka pakalpojumu cenas un to veidošana
Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
Kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā.
(Uzņēmums pastāvīgi cenšas palielināt tā vērtību. Tā mērķi vidējā termiņā ir: palielināt operacionālo peļņu (pirms nodokļu nomaksas) ik gadus par 10%; nodrošināt pašu kapitāla atdevi vismaz 20% apmērā; nodrošināt izmaksu/ienākumu rādītāju zem 50%; nodrošināt neto riska izmaksu rādītāju zem 0,6%. Hansabankas grupa ir ieguvusi starptautisku atzinību, jo ir orientēta klientu attiecībās uz ilgtermiņa sadarbību, kas garantē profesionālu un pretimnākošu apkalpošanu, ērtu pieeju visiem pakalpojumiem, drošu attālināto pakalpojumu kanālus par konkurētspējīgām cenām un darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai.)
• Spriežot pēc izvirzītā uzņēmuma kopējās darbības mērķa, kas ir ieņemt vadošo vietu tirgū, pieņemot, ka tirgus ir jūtīgs pret cenu, nosakot zemāku cenu produktiem, bet pakalpojumiem izdevīgākus un pievilcīgākus noteikumus, nekā galvenajām konkurentu bankām.
Mārketinga kopējās darbības mērķi
Bankas kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc finanšu risinājumiem.
(Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par bankas principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot bankas informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta uz izsmeļoša informācija ir visa pamatā,lai pieņemtu pareizus lēmumus)
…
1. uzņēmuma mērķu koks + • Ņemot vērā produktu mērķus, kas ir jaunu produktu un pakalpojumu izstrādāšana ir būtiski izanalizēt, cik lielus finansiālos līdzekļus prasa jauno produktu ievešana tirgū. Šiem jaunajiem produktiem ir uzmanību piesaistošiem un pievilcīgiem no klientu puses skatījuma, tāpēc sākotnēji jaunā produkta cenai ir jābūt diezgan augstai, lai tā spētu segt izmaksas. Esošo produktu uzlabošana prasa lielu uzmanību, jo dažādu banku produktiem ir diezgan grūti atrast tādas īpašības, kas būtu tikai raksturīgas vienai bankai 2. A/s Hansabanka izvēlas vairākas cenu veidošanas stratēģijas un to atšķirības nosaka gan pats produkts un ar to saistītās izmaksas, gan pieprasījums pēc tā. Piemēram, a/s Hansabanka jau sen esošo produktu Visa Classic kartes, kas ir pazīstams visā pasaulē ar savu firmas vārdu, pilnveidoja, piešķirot tām funkciju un iespēju klientam to personificēt, piešķirot tai pašizvēlētu dizainu, izskatu. Protams šo izmaiņu gadījumā, bija jāmaina arī esošais cenrādis un tās varētu piedēvēt pie prestiža cenām, jo tās vienmēr ir augstākas, lai apliecinātu tirgū preces augsto kvalitāti. Kā arī tiek pielietoti dažādi mārketinga elementi, piemēram, virzot šo produktu tirgū, tika rīkotas dažādas akcijas, respektīvi, mēneša garumā klientiem bija iespēja...
- A/s Hansabanka pakalpojumu cenas un to veidošana
- Latvijas tēla veidošana
- Pārtikas veikala īpašnieka biznesa stratēģija konkurences apstākļos
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas tēla veidošana
Essays for secondary school1
-
Pārtikas veikala īpašnieka biznesa stratēģija konkurences apstākļos
Essays for secondary school1
-
Preces tiek piedāvātas par zemākām cenām un atlaidēm. Kāda ir pārdevēja motivācija?
Essays for secondary school1
-
Intervija ar tūrisma firmas menedžeri par ārējās vides ietekmējošajiem faktoriem uz firmas darbību
Essays for secondary school2
-
Kādēļ rūpniecības precēm ir augstāka cenu stabilitāte nekā lauksaimniecības precēm
Essays for secondary school1