Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:153511
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
Kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā.
(Uzņēmums pastāvīgi cenšas palielināt tā vērtību. Tā mērķi vidējā termiņā ir: palielināt operacionālo peļņu (pirms nodokļu nomaksas) ik gadus par 10%; nodrošināt pašu kapitāla atdevi vismaz 20% apmērā; nodrošināt izmaksu/ienākumu rādītāju zem 50%; nodrošināt neto riska izmaksu rādītāju zem 0,6%. Hansabankas grupa ir ieguvusi starptautisku atzinību, jo ir orientēta klientu attiecībās uz ilgtermiņa sadarbību, kas garantē profesionālu un pretimnākošu apkalpošanu, ērtu pieeju visiem pakalpojumiem, drošu attālināto pakalpojumu kanālus par konkurētspējīgām cenām un darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai.)
• Spriežot pēc izvirzītā uzņēmuma kopējās darbības mērķa, kas ir ieņemt vadošo vietu tirgū, pieņemot, ka tirgus ir jūtīgs pret cenu, nosakot zemāku cenu produktiem, bet pakalpojumiem izdevīgākus un pievilcīgākus noteikumus, nekā galvenajām konkurentu bankām.
Mārketinga kopējās darbības mērķi
Bankas kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc finanšu risinājumiem.
(Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par bankas principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot bankas informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta uz izsmeļoša informācija ir visa pamatā,lai pieņemtu pareizus lēmumus)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1135736
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register