Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:316889
 
Evaluation:
Published: 28.08.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kā sniegt patērētājam šo informāciju, kura būtu jāatceras? Daudziem cilvēkiem ir labi attīstīta emocionālā atmiņa, proti, viņi varbūt neatcerēsies kas notika, bet spilgti atcerēsies izjustās emocijas, tādēļ, domājot par produkta pārdošanu, būtu svarīgi, lai reklāma radītu pozitīvas emocijas. Tas ir īpaši svarīgi gadījumos, kad ir konkurence ar līdzīgiem produktiem starp kuriem nepastāv lielas atšķirības to funkcionalitātē un kvalitātē. Šis pārdošanas aspekts varētu būt daudz svarīgāks Millenials paaudzei kā X paaudzei, jo Milleniāļi vēlas nopirkt emocijas nevis lietas. Atmiņas bieži ir saskaņotas ar sensoriem iespaidiem, smarža var atsaukt atmiņā kādus pagātnes notikumus. Informācija no smaržas un garšas receptoriem nonāk pa taisno smadzenēs caur hipokampa ožas sīpoliņiem, tāpēc šīs maņas nereti izraisa visspēcīgākās atmiņas. Ja vien tas ir iespējams, būtu jāmēģina radīt potenciālajā patērētājā pozitīvās emocijas caur viņa atmiņā jau esošo informāciju, piemēram, izmantojot smaržas vai garšas atmiņu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register