Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:276551
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Dotajā pētnieciskajā rakstā tikai 8% respondentu atzina, ka ir autoritārā stila piekritēji, uzskatu, ka šis skaitlis neatspoguļo patieso situāciju. Minēšu dažus piemērus, kuri raksturo autoritāro stilu– kontrole izmantojot apbalvojumus un sodus, kļūdu un trūkumu akcentēšana, sacensība, visus jautājumus izlemj skolotājs, mērķus izvirza skolotājs, disciplīnas nodrošināšana pilnīgā skolotāja kontrolē (Balsosn, 1995). Uzskatu, ka līdz brīdim, kad Latvijā tiks realizēts Skola 2030 izvirzītais mācību modelis, lielākā daļa Latvijas skolotāju darbosies īstenojot autoritāro vadības stilu.
Attiecīgais zinātniskais raksts sniedz pamatojumu tam, ka, lai notiktu pilnvērtīga bērna personības attīstība, audzināšanas pasākuma procesā ir jāiesaistās gan ģimenei, gan skolai, gan sabiedrībai, ņemot vērā katra bērna individualitāti (jau esošo personību).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1380954
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register