Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:983855
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Secinājumi:
Man jāatzīst, ka mana izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies daļēji, jo šo portālu sniegtajām ziņām nav vērojama tendenciozitāte, bet drīzāk paviršība pret ziņas lasītāju. Šī paviršība izpaužas tajā, kā portāls minējis ziņas par augstākās izglītības reformām – www.ir.lv ir „racis dziļāk”, veicis pētījumus un lūdzis izteikties sabiedrībā pazīstamus viedokļu līderus (piemēram, Ivaru Ijabu) , kas ir spējīgi spriest par reālo situāciju, jo paši ir tajā iesaistīti jau daudzus gadus. Ir.lv ir izmantojuši vizuāli pievilcīgāku dizainu un lasītājam saprotamu valodu, kura neprasa zināšanas specializētā terminoloģijā, kā arī fakta interpretāciju visbiežāk ir veicis jau pats žurnālists.
Tai pašā laikā portālā www.nra.lv publicēto rakstu skaits ir lielāks, bet tajos atrodamās informācijas kvalitāte ir zemāka, jo, piemēram man, neko neizsaka vārdu virknējums „Informatīvais ziņojums sagatavots, lai izvērtētu augstākās izglītības finansēšanas kārtību Latvijā, salīdzinātu to ar citās valstīs esošajām augstākās izglītības finansēšanas sistēmām, kā arī sniegtu priekšlikumus uz rezultatīvajiem rādītājiem orientēta augstākās izglītības finansēšanas modeļa ieviešanai.” Šis citāts lasītājam neko neizsaka, tas nosauc ziņojumā esošos virsrakstus, bet tas neatspoguļo to, ko šis ziņojums neiekļauj, tas neparāda nekādu iespējamo rezonansi sabiedrības norisēs.
Izmantotās pieejas derīgums šīs tēmas analīzē, manuprāt ir atbilstošs, jo kaut vai rakstu skaits pret to kvalitāti jau vien ir rādītājs tam, kāda ir redakcijas kopējā nostāja, šajā gadījumā atklājās www.nra.lv neieinteresētība problēmas atspoguļošanā. Protams, šo atklājumu varu skaidrot ar to, ka abiem šiem medijiem ir dažādas mērķa auditorijas, bet tas tomēr nedrīkstētu būt vadošā medija informācijas „filtrs” tādā pakāpē, ka Latvijas augstākās izglītības sistēmas svarīgākā reforma tiktu atspoguļota tikai faktu veidā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1241177
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register