Mani secinājumi par automašīnu drošību
Man ir skaidrs, ka lai droši brauktu, ir nepieciešams labs auto, tādēļ, automašīnas izvēlē es ņemtu vērā ne tikai tās dizainu vai krāsu, bet arī ražotājfirmu, kas domājusi par braucēju drošību. Bet ar auto vien nepietiks, ir jābūt arī paša braukšanas prasmei un pieredzei. Labi braukt pašam vēl nebūt nenozīmē braukt droši. Labam un drošam autobraucējam ir jāmācās paredzēt situācijas attīstību.
Bieži autobraucēji paļaujas uz savu ilgo auto vadīšanas pieredzi, bet aizmirst, ka ceļu satiksmē piedalās arī citi dalībnieki, kuri var būt mazāk pieredzējuši, šaubās uz ceļa un var sagādāt pārsteigumus, par kādiem pat nedomājam. Lai droši iekļautos satiksmē un vadītu auto, ir jāpārzina apstāšanās laiks un iespējas. Apstāšanās ceļu veido reakcijas laikā nobrauktā attāluma un bremzēšanas ceļa summa. Reakcijas laiks ir laika moments, kad mēs ieraugām situāciju un ar savām darbībām reaģējam uz to, bet bremzēšanas ceļš savukārt ir ceļa posms, ko automašīna veic tad, kad bremzes jau ir nospiestas. Vienā sekundē automašīna, braucot ar ātrumu 50 km/h, nobrauc 14 metrus, bet pa šoseju braucot ar 100 km/h - 28 metrus. Tātad tik daudz metru mēs nobraucam mirklī, kad mums jāpieņem lēmums, kā pareizi rīkoties ekstremālā situācijā. No tā man ir skaidrs, ka ;sj;as dažās sekundēs var izšķirties gan autovadītāja, gan pasažieru, gan apkārtējo gājēju vai citu braucēju veselība un pat daudzreiz arī dz;ivība. Tādēļ jau ir tik svarīgi izvēlēties drošu auto, jo daudzos gadījumos glābstikai tas. Lielākoties ceļu satiksmes drošība tiek apdraudēta tieši pašu autovadītāju personīgo faktoru dēļ. Autovadītājs ir vājais posms. Daudzreiz nogurums vai veselības stāvoklis ir galvenais avārijas iemesls. Tādēļ pirms sēsties pie stūres, padomājiet, vai esat tam gatavs.
…
Nevienam vairs nav noslēpums, ka automašīna šodien ir nevis greznuma lieta, bet pirmās nepieciešamības lieta gan ģimenei, gan darbam, gan biznesam. Mašīnu uz ielām paliek arvien vairāk un vairāk, līdz ar to arī bīstamu situāciju un negadījumu skaits arvien palielinās, tādēļ papildus ir jādomā par drošību. Daudzi mēdz uzskatīt, ka drošība nozīmē vienīgi šofera pasargāšanu avārijas situācijā. Taču arī es uzskatu, ka tas ir pārāk šaurs skatījums. Automašīnu drošība izgatavotājrūpnīcās, tiek nemitīgi un rūpīgi pārbaudīta. To dara gan laboratorijās, gan pārbaudes trasēs un ceļos, uz kuriem automašīnas tiek lietotas. Es uzskatu, ka drošība uz ceļiem attiecas uz visiem cilvēkiem, uz mums visiem gan gājējiem, gan braucējiem, un arī uz jums visiem. "Automašīnas pārvadā cilvēkus, un tās vada cilvēki. Tieši tāpēc drošībai ir un jābūt ražošanas procesa galvenajam principam’’, tā ir teikuši dibinātāji vienai no lielākām automašīnu ražotnēm ‘’Volvo’’. Šajā darbā tiks izanalizēti drošības jautājumi no diviem aspektiem - negadījumu novēršanas un miesas bojājumu iespējas samazināšanas.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mans mobilais telefons
Essays for elementary school2
-
Volvo
Essays for secondary school5
-
Tehnikas varenība un ietekme uz cilvēku
Essays for secondary school2
Evaluated! -
Tehnika un ētika
Essays for university2
-
Kā top aerogrāfija
Essays for secondary school3