Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725310
 
Evaluation:
Published: 05.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Montesori uzskata, ka viņas audzināšanas mērķim ir divējāds raksturs: bioloģisks un sociāls. Bioloģiskajā ziņā jāpalīdz indivīda dabiskajai attīstībai, sociālajā ziņā – jāpalīdz indivīdam pielāgoties apkārtējai videi.
Manuprāt, šim mācību modelim ir vairāk pozitīvo aspektu. Viens no šīs metodes plusiem ir tas, ka katrs bērns tiek uztverts kā rīcībspējīga personība un viņam tiek ļauts darboties individuāli, praktiski, bez pieaugušo iejaukšanās. Tā tiek aktivizēti bērna paša iekšējie motīvi, tiek veicināts tas, ka viņš pats pieņem izvēli un izjūt sekas. Tādējādi veidojas pašregulējoša persona. Vēl pie pozitīvās puses varu minēt to, ka pēc šī modeļa principiem vide tiek veidota tā, lai bērns var attīstīties.
Manuprāt, svarīgākā šī mācību modeļa atziņa ir: Bērns nav audzināšanas, mācīšanas objekts. Audzinātājs var tikai palīdzēt bērnam attīstīt pašam savu personību, pašam sevi īstenot kā gara, ķermeņa un dvēseles vienotību.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1337247
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register