Jau zināms, ka par informācijas sabiedrību mēdzam dēvēt uz zināšanām balstītu sabiedrību. Tātad, tas attiecas uz visplašāko zināšanu loku un arī uz visplašāko mērķauditoriju, konkrētāk, visu sabiedrību. Izņēmums nav arī bērni. No pieredzes varu teikt, ka tieši bērni ir tie, kas spēj ātrāk pielāgoties jebkuriem apstākļiem, pieņemt un apgūt jaunus informācijas ieguves veidus. Uz zināšanām balstītas sabiedrības izveidei ir nepieciešami divi posmi. Pirmkārt - apzināt un apgūt informācijas ieguves līdzekļus. Šodien tās nav tikai bibliotēkas grāmatas un prese, tās ir jau pasaules līmeņa informācijas tehnoloģijas. Otrkārt izmantot šos līdzekļus jaunas informācijas ieguvei un esošo zināšanu nostiprināšanai. Tikai kombinējot šos abus soļus varam cerēt uz informācijas sabiedrības attīstību.
Ir pat interesanti vērot, kā trīsgadīgs mazulis spēj izmantot informācijas tehnoloģijas, kuras vēl baidās apgūt pa viņa vecvecāki. Sazināties un izmantot citas mobilā tālruņa piedāvātās iespējas šodien prot gandrīz visi bērni jau no pirmsskolas vecuma.…