Bilingvālā izglītība ir ļoti aktuāla tēma mūsdienu sabiedrībā un tās aktualitāte arvien vairāk pieaug. Mēs paši apzināmies un mūsdienās skaidri varam redzēt, ka valodu zināšanas nevienam nav lieka nasta, kā arī vēl ir zināms, ka, kopš seniem laikiem, piemēram, muižnieku ģimenēs, par normu tika uzskatīts, ka pirmsskolas vecuma mazulis brīvi runā gan krieviski, gan franciski. Bet, kad tēma skar savu pašu bērnu, tad vecākiem parasti rodas tūkstošiem jautājumu. „Vai tas ir nepieciešams tieši manam bērnam?”, „Kā es varu viņam palīdzēt?”, „Kā un ar ko mācīties valodas?”, „Kādā valodā runāt mājās?”, „Kā nedarīt bērnam pāri?” un daudzi citi.
Cilvēka spēju lietot divas valodas jebkurā dzīves situācijā sauc par bilingvismu. Valodu varam pielīdzināt tiltam, jo vairāk valodas mēs zinām, jo vairāk mēs varam komunicēt ar citiem un uzzināt par viņu kultūru un sabiedrību, tas paver plašākas iespējas gan komunikācija - personīgajā dzīvē, gan karjeras izaugsmē.
Valodas zudums skolā nav tikai sociāla, bet arī individuāla problēma, it īpaši bērniem. Tāpēc īpaši svarīga iespēja skolās ir divvalodība, kas dod iespēju bērniem saglabāt dzimto valodu un apgūt valsts valodu atbilstoši valstī noteiktajam valsts valodas līmenim.…