Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259098
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmums, kurā strādāju, nodarbojas ar reklāmas, sporta, korporatīvo u.c. apģērbu, cepuru un naģeņu vairumtirdzniecību, kā arī piedāvā apdrukas un izšūšanas pakalpojumus.
Tā kā mūsu uzņēmums kā apģērbu un galvassegu piegādātājs atrodas oligopolās konkurences tirgū (mūsu darbības specifika ir tāda, ka piedāvāto apģērbu klāsts ir īpaši labi piemērots izšūšanai un apdrukai, piemēram, T-krekli bez sānu vīlēm, vējjakas ar iekšdari uz rāvējslēdzēja u.c.), tad cenu politika un lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process. Cenu politiku mūsu uzņēmumā personīgi pārņēmis vadītājs, jo viņš pats nodarbojas ar preču pasūtīšanu, organizē to piegādi, kā arī veic konkurences analīzi. Vadītājs ņem vērā vairākus būtiskus faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbības panākumus, tas ir PIEPRASĪJUMS, PIEDĀVĀJUMS, IZMAKSAS un īpaša vērība tiek pievērsta KONKURENCEI. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register