Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245679
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izstrādājot reklāmas stratēģiju, jāpieņem trīs stratēģiski lēmumi par reklāmas izgatavošanu, mediju izvēli, kā arī jāveic mārketinga elementu savstarpēja koordinācija ar tiem atvēlētiem naudas līdzekļiem. Lai mārketinga un reklāmas stratēģija sniegtu nepieciešamo atdevi ilgstošā laika periodā, reklāmas darbībām ir jāpapildina vienai otru. Reklāmas mērķi ir jānoformulē skaidri, precīzi un tiem jābūt izmērāmiem, un ar laika robežu. Precizitāte un izmērojamība ļauj reklāmdevējiem novērtēt reklāmas panākumus: kampaņas beigās izspriest vai mērķi ir sasniegti un, ja ir, tad, cik labi tas ir izdarīts.
Reklāmas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1317389
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register